ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН Й ОСВІТНІ ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162418Ключові слова:
Професійна підготовка, вчитель іноземної мови, французька мова, педагогічний університет, іншомовна комунікативна компетентність, професійно-методична компетентність, освітньо-професійна програма.Анотація
У статті розкрито особливості професійно-методичної підготовки вчителів французької мови в українських закладах вищої освіти на сучасному етапі. Проаналізовано зміст, форми, методи професійсної підготовки майбутніх вчителів французької мови в Україні в умовах сьогодення. Виявлено розбіжності у змісті професійної підготовки майбутніх вчителів французької мови у вітчизняних педагогічних університетах. Окреслено шляхи удосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів французької мови в Україні.
Посилання
Боса В. П. Місце і роль фахових дисциплін у процесі формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2018. Вип. 1(92). С. 48–53. URL: http://eprints.zu.edu.ua/27214/1/9.pdf
Голотюк О. В. Підготовка вчителів іноземних мов в університетах Франції: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 / Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. Одеса, 2007. 20 с.
З вересня 2018 року стартує Рік французької мови в Україні. URL: https://mon.gov.ua /ua/news/
Зеня Л. Я. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до навчання іноземних мов учнів профільної школи: монографія. Горлівка: Вид-во ГДПІІМ, 2011. 436 с.
Лучкевич В. Комунікативна спрямованість навчання іноземної мови у системі професійної підготовки вчителів-філологів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Київ-Вінниця, 2013. Вип. 34. С. 386–390. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_83
Лучкевич В. В. Лінгводидактичні стратегії як ефективний засіб вивчення французької мови у вищих навчальних закладах: теоретико-методичний аспект. Молодий вчений. 2018. № 3.1(55.1). С. 104–109. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/3.1/26.pdf
Майєр Н. В. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови. Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. 2014. № 1. С. 175–180. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_1_34
Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013. 590 с.
Ніколаєва С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми/ Іноземні мови: науково-методичний журнал. 2016. № 2. С. 3–9.
Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (французька))» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (французька)). URL: http://tnpu.edu.ua/about/public_inform/akredytatsiia%20ta%20litsenzuvannia/014_Franch_bakalavr.PDF