НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ У США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162421Ключові слова:
Підготовка вчителя хореографії у США, навчально-методичне забезпечення підготовки вчителя хореографії у США, Національна асоціація Танцювальних шкіл США.Анотація
Статтю присвячено висвітленню навчально-методичного забезпечення підготовки вчителів хореографії у США. Порівняльний аналіз здійснено на прикладі десяти провідних вищих навчальних закладах, акредитованих Національною асоціацією Танцювальних шкіл США. На основі структурного та змістового аналізу висвітлено специфіку структури і змісту десяти підручників, що забезпечують вивчення курсів, що є спільними для усіх навчальних закладів: танцювальна імпровізація; техніка сучасного танцю; балет; історія танцю; музика в хореографії; постановка танцю; дипломний проект з хореографії; хореографія; виконавська майстерність; танцювальний репертуар; композиція танцю.
Посилання
Bresler L. International Handbook of Research in Arts Education. University of Illinois at Urbana-Champaign, 2007. 1629 с.
Gibbons E. Teaching Dance: The Spectrum of Styles. Bloomington, 2007. 235 с.
Kassing G., Jay D. Dance Teaching Methods and Curriculum Design. Champain, 2003. 421 с.
Kassing G. History of Dance: An Interactive Arts Approach. Champain, 2007. 309 с.
Krasnow D., Wilmerding M. Motor Learning and Control for Dance: Principles and Practices for Performers and Teachers. Champain, 2015. 336 c.
McCutchen B. Teaching Dance as Art in Education. Champain, 2006. 543 с.
Meyer F. Implementing the National Dance Education Standards. Champain, 2010. 322 с.
Scheff H., Sprague M., McGreevy-Nichols S. Experiencing Dance: From Student to Dance Artist. Champain, 2005. 218 с.
Schrader C. A Sense of Dance: Exploring Your Movement Potential. Champain, 2005. 206 с.
Smith-Autard J. Dance Composition. New York, 2000. 194 с.