ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162434Ключові слова:
Мова, мовна культура, діалог, діалогічне мовлення, діалогічні уміння і навички, дидактична гра, ділова гра, майбутні юристи.Анотація
Викладено основні теоретичні положення формування мовленнєвих умінь майбутніх юристів. Описано якості мовлення, необхідні для успішного спілкування, та ефективні види навчальної діяльності. З ’ясовано, що формування культури українського діалогічного мовлення студентів може бути успішним лише за умови органічного поєднання системно- описового, функціонально-стилістичного та комунікативно-діяльнісного підходів, у процесі активної мовленнєвої діяльності, зорієнтованої на вимоги професії юриста; обґрунтовано сутність, можливості дидактичної гри; акцентовано увагу на рольових та ділових іграх; здійснено аналіз вимог до проведення рольових і ділових ігор з метою підготовки майбутніх фахівців у ділянці юриспруденції до професійної взаємодії.Посилання
Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход : метод, пособ. / А. А. Вербицкий. - М. : Высш. шк., 1991. - 207 с.
Дроздова I. П. Наукові основи формування українського професійного мовлення студентів ВНЗ нефілологічних спеціальностей : монографія / І. П. Дроздова. - X. : ХНАМГ, 2010. - 320 с.
Орлова О. П. Теоретичні основи формування культури діалогічного мовлення : методичні рекомендації для викладачів і студентів- нефілологів / О. П. Орлова. - Тернопіль : ТИПУ імені Володимира Гнатюка, 2013.-78 с.
Полторак В. А. Маркетингові дослідження : навч. посібник / В. А. Пол- торак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та доповн. - К. : Центр учб. л-ри, 2014. - 342 с.
Эльконин Д. Психология игры / Д. Эльконин. - М. : Владос, 1999. - 360 с.