ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • Валентина Лебідь Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine
  • Олена Савранська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162444

Ключові слова:

Магістри музичного мистецтва, консолідаційний підхід, музично-фаховий, педагогічно-практичний, науково-дослідницький напрями підготовки.

Анотація

У публікації висвітлено теоретико-методологічні основи підготовки магістрів музичного мистецтва в педагогічних університетах. Розкрито сутність і проаналізовано теоретичні підходи до підготовки фахівців із музичного мистецтва.

Підкреслюється, що підготовка магістрів музичного мистецтва ґрунтується на теоретичних ідеях щодо національної парадигми підготовки фахівців із музичного мистецтва, гуманістичної основи музичного навчання, аксіологічних підходів до навчання музикантів-педагогів, екзистенційно- емоційного напряму мистецького навчання та його акмеологічної спрямованості, а також прогностичних орієнтирів фахової підготовки. Обґрунтовано провідні узагальнені позиції щодо визначеної ролі консолідаційного підходу як теоретичної основи означеної підготовки.

Біографії авторів

Валентина Лебідь, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри інструментального виконавства
Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини

Олена Савранська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти : [монографія] / А. В. Козир. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. - 380 с.

Мороз О. Г. Викладач вищої школи: психо лото-педагогічні основи підготовки : навчальний посібник / О. Г. Мороз, О. С. Падалка, В. І. Юрченко ; за заг. ред. акад. О. Г. Мороза. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. - 208 с.

Падалка Г. М. Музична педагогіка : курс лекцій з актуальних проблем викладання мистецьких дисциплін у системі педагогічної освіти / Г. М. Падалка ; за ред. В. Г. Бутенка. - Херсон : ХДПІ, 1995. - 104 с.

Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. - К. : Освіта України, 2008. - 274 с.

Ростовський О. Я. Теорія і методика музичної освіти : навч.-метод, посібник. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2011. - 640 с.

Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька : навчальний посібник. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2005. - 360 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лебідь, В., & Савранська, О. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 62–68. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162444

Номер

Розділ

Статті