ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА» У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162496Ключові слова:
Спецкурс, інтерпретаторська компетентність, інструментальна підготовка, вправи, форми, засоби, положення, майбутні учителі музичного мистецтва.Анотація
У статті висвітлюється методика та особливості впровадження у процесі фахової (фортепіанної) підготовки студентів мистецьких спеціальностей спецкурсу «Основи формування інтерпретаторської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва». Автор розглядає етапи, дидактичні засоби організації спецкурсу, основні положення, якими керувались при виборі навчального матеріалу. У статті висвітлюються основні теми, які були запропоновані студентам для вивчення на заняттях спецкурсу та різноманітні форми його організації: лекційні заняття, семінарські заняття (оргдіалог, захист педагогічної ідеї, круглий стіл, диспут), практичні заняття, самостійна робота. Важливе місце відводиться розгляду рольових педагогічних ігор, спрямованих на моделювання
різноманітних педагогічних ситуацій.
Посилання
Гуренко Е. Г. Проблемы художественной интерпретации (философский анализ) / ред. М. Ф. Овсянникова, В. В. Целищева. - Новосибирск : Наука, 1982. - 256 с.
Кочнев Ю. Л. Музыкальное произведение, и интерпретация / Ю. Л. Кочнев // Советская музыка. - 1969. - № 12. - С. 56-60.
Кремешна Т. І. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Т. І. Кремешна. - Одеса, 2008. - 250 с.
Чередниченко Т. В. Композиция и интерпретация: три среза проблемы. Музыкальное исполнительство и современность / Т. В. Чередниченко. - М. : Музыка, 1988. - С. 43-69.
Штильман А. Мысли об исполнительстве / А. Штильман // Музыкальная академия. - 2007. - № 4. - С. 98-102.