СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА РОДИННИХ ВЗАЄМИН» У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ Й ПРАКТИЦІ

Автор(и)

  • Тетяна Роїк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162497

Ключові слова:

Родина, родинне виховання, молодші школярі, культура родинних взаємин, виховання культури родинних взаємин.

Анотація

У статті родина розглядається як первинний осередок суспільства; на основі аналізу наукової літератури розглянуто погляди вчених про сутність поняття «культура родинних взаємин», розкрито особливості виховання культури родинних взаємин у молодших школярів. З ’ясовано, що в основі досліджуваного поняття лежить родинне виховання, де родина як первинний осередок суспільних відносин. Цінним є погляд зарубіжних науковців на проблему родинного виховання дітей, де особлива роль відводиться ролі батька і матері у формуванні особистості дитини. Родина є первинною і необхідною передумовою формування емоційно- стабільної особистості.

Біографія автора

Тетяна Роїк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Здобувай кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Алєксєєнко Т. Ф. У чому сутність гуманних взаємин батьків і дітей? / Т. Ф. Алєксєєнко // Рідна школа. - 2001. - № 3. - С. 33-36.

Бех І. Д. Дбаймо про прихильність дитини / І. Д. Бех // Журнал для батьків. - 2009. - № 1. - С. 34-35.

Ващенко Г. Г. Виховний ідеал : підручник для педагогів, вихованців, молоді і батьків. - Т. 1. - (3-те вид.). - Полтава, 1994. - 191 с.

Добсон Дж. Не бойтесь быть строгими: совет родителям / под общ. ред. М. С. Мацковского ; пер. с англ. А. Ю. Другова - М. : Центр обще- человеч. ценностей, 1996. - 332 с.

Земска М. Семья и личность / пер. с польск. Л. В. Васильева; Общ. ред. М. К. Мацковского. -М. : Прогресс, 1986. - 134 с.

Каган М. С. Мир общения: проблема междусубъектных отношений. - М. : Политиздат, 1998. - 319 с.

Кволе Дж., Адлер А. Переориентация поведения детей / Дж. Кволе, А. Адлер ; пер. с англ. - СПб., 1998. - 248 с.

Киричук О. В. Формування в учнів активної життєвої позиції / О. В. Киричук. - К. : Рад. пік., 1983. - 136 с.

Кэмбелл Р. Как на самом деле любить детей / пер. с англ. М. Максимова. -М. : Знание, 1992. - 190 с.

Родинна педагогіка: навч.-метод. посіб. / А. А. Марушкевич, В. Г. Постовий, Т. Ф. Алєксєєнко та ін. - К.: Видавець ПАРАПАН, 2002. -216 с.

Савченко О. Я. Дидактика початкової школи : підр. для студ. пед. фактів / О. Я. Савченко. - К. : Абрис, 1997. -416 с.

Стельмахович М. Т. Українське родинознавство / М. Т. Стельмахович. - Івано-Франківськ, - 1994.

Фромм Э. Человек для себя. Исследование психологических проблем этики / Э. Фромм ; пер. с англ. Л. А. Чернышевой. - Минск : ПКМП «Коллегиум», 1992. -253 с.

Bemdt Т. J. Developmental changes in conformity to pears and parents / T. J. Berndt. - Developmental Psychology. -PP. 608-616.

##submission.downloads##

Як цитувати

Роїк, Т. (2019). СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА РОДИННИХ ВЗАЄМИН» У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ Й ПРАКТИЦІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 76–82. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162497

Номер

Розділ

Статті