ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТУ В ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Віталій Савченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162498

Ключові слова:

Технологія, метод проекту, професійна компетентність, професійна підготовка, вчитель трудового навчання.

Анотація

У статті висвітлено питання використання методу проекту в професійній підготовці вчителя трудового навчання та технологій у вищому педагогічному навчальному закладі. Констатовано, що метод проектів забезпечує можливість встановлення міцних зв ’язків між теоретичними знаннями студентів і їх практичною предметно-перетворювальною діяльністю. Охарактеризовано основні типи навчальних проектів студентів, описано вимоги, що ставляться до проектів для забезпечення дієвості цього методу у формуванні у них ключових компетентностей.

Біографія автора

Віталій Савченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри технологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Гончаренко С. Ц. Український педагогічний словник. - К. : Либідь, 1997.-376 с.

Карбованець О. Метод проектів-сучасна педагогічна технологія навчання освітніх закладів різних рівнів / О. Карбованець, Н. Куруц [та ін.] // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: Сер.: Педагогіка. Соціальна робота. - 2008. - Вип. 15. - С. 80-83.

Коберник О. М. Методика трудового навчання: проектно-технологічний підхід : навч. посіб. / за ред. О. М. Коберника, В. К. Сидоренка. - Умань : СПД Жовтий, 2008. -216 с.

Малкова И. Ю. Образовательный потенциал проектирования в высшей школе: компетентностный подход / И. Ю. Малкова // Современные наукоемкие технологии. - 2007. - № 3. - С. 81-85.

Межпредметные связи в формировании технического мышления студентов технологического образования / О. В. Сидоров, Е. Б. Петелина, Л. В. Яковлева, А. В. Гоферберг // Инновации и инвестиции. - 2015. - №5.-С. 178-181.

Метод проектов в технологическом образовании школьников: пособие для учителя / М. Б. Павлова, М. И. Гуревич, Дж. Питт, И. А. Сасова. - М. : Вентана - Графф, 2003. - 296 с.

Омельчук О. Метод проектів у підготовці вчителів технологій до профільного навчання учнів художньої обробки матеріалів / О. Омельчук, В. Шабата // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 147. - С. 173-177. - Режим доступу : http ://nbuv. gov.ua/UJRN/Nz_p_2016 147 46/

Радченко О. А. Мета і завдання профільного трудового навчання в старшій школі / О. А. Радченко // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2010. - № 1. - С. 24-27.

Рыбина О. Проектная деятельность / О. Рыбина // Лучшие страницы педагогической прессы. - 2004. - № 1. - С. 46-49.

Селевко Г. К. Образовательные технологии / Г. К. Селевко. - М. : Нар. образование, 1998. - 147 с.

Смирнова М. А. Развитие профессиональных компетенций бакалавров в условиях проектного обучения в вузе : автореф. дне. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.08 / М. А. Смирнова. - Калининград, 2007. - 24 с.

Ткачук С. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів освітньої галузі «Технологія» до викладання художніх ремесел в основній школі / С. Ткачук // Наукові записки Тернопільського нац. пед. університету ім. В. Гнатюка. Серія: Педагогіка, 2007. -№ 8. - С. 55-61.

Хотунцев Ю. Л. Проекты в школьном курсе «Технология» / Ю. Л. Хо- тунцев, В. Д. Симоненко, О. А. Козина, Б. И. Орлов, М. Н. Шигонцев // Школа и производство. - 1994. - № 4. - С. 89-93.

##submission.downloads##

Як цитувати

Савченко, В. (2019). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТУ В ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 83–90. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162498

Номер

Розділ

Статті