РОЛЬ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ КВАЗІПРОФЕСІЙНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

Автор(и)

  • Інна Синевич Мукачівський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162501

Ключові слова:

Діяльність, діяльнісний підхід, квазіпрофесійний досвід, педагог-музикант.

Анотація

У статті розглядається суть поняття «підхід» в освітній діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позицій діяльнісного підходу в освітньому процесі. Саме діяльність є основним засобом і вирішальною умовою формування конкурентоспроможного фахівця. Здійснений теоретичний аналіз різних видів діяльності майбутнього педагога-музиканта під час реалізації діяльнісного підходу в освітньому процесі вищого навчального закладу. Розкривається специфіка освітньої діяльності студентів та особливості практичної діяльності майбутніх педагогів-музикантів під час проходження педагогічної практики. Аналізуються основні аспекти та способи комунікативно- творчої діяльності студентів. Зазначаються форми квазіпрофесійної діяльності, що впливають на формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх фахівців-музикантів; описано практико-орієнтовне теоретичне навчання студентів в процесі квазіпрофесійної діяльності. Розкривається сутність та завдання науково-дослідної діяльності, як складової професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів.

Біографія автора

Інна Синевич, Мукачівський державний університет

Аспірант Мукачівського державного університету

Посилання

Бех І. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід /1. Бех, Л. Зайцева // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 2-5.

Вітвицька В. Основи педагогіки вищої школи : підручник / В. Віт- вицька. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 384 с.

Кизенко В. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів- філологів з різним рівнем комунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна школа. - 2014. - № 11. - С. 42-46.

Мешко Г. Вступ до педагогічної професії : навч. посіб. / Г. Мешко. - 2-ге вид., стереотип. - К. : Академвидав, 2012. - 200 с. (Серія «Альмаматер»),

Петрикова Н. Пізнавальна активність учнів / Н. Петрикова // Відкритий урок. - 2012. - № 9. - С. 45-50.

Рубакін М. Учись учитися / М. Рубакін // Початкова освіта. - 2012. - № 28. - С. 3-6.

Тетерятник М. Самостійна пізнавальна діяльність сьудентів як засіб формування науково-методичної культури майбутнього вчителя початкових класів / М. Тетерятник // Рідна школа. - 2006. - № 11. - С. 45-47.

Трубачова Д. Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів / Д. Трубачова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 34-38.

Фіцула М. Вступ до педагогічної професії : навч. посіб. / М. Фіцула. - вид. 3-тє, перероб. і доп. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2011. - 168 с.

Фіцула М. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2006. - 352 с. - (Альма-матер).

Химинець В. Інноваційна освітня діяльність / В. Химинець. - Ужгород : Інфомаційно-видавничий центр ЗІППО, 2007. - 364 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Синевич, І. (2019). РОЛЬ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ КВАЗІПРОФЕСІЙНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 97–104. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162501

Номер

Розділ

Статті