ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІТ-ФАХІВЦІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162511Ключові слова:
Технологія, інформаційні технології, Інтернет, онлайн-сервіси, IT-фахівці, перевернуте навчання, перевернутий клас, освітній процес.Анотація
У статті розглядається: необхідність нових методів і технологій викладацької діяльності, які б були адекватні сучасним тенденціям і вимогам суспільства; теоретично обґрунтовано сутність технології перевернутий клас в умовах глобалізації; констатовано і охарактеризовано ряд загальних особливостей, переваг, впровадження перевернутого навчання, спрямованого на підтримку ефективної професійної підготовки фахівців з інформаційних технологій; розглянуто Інтернет-сервіси створення навчальних матеріалів для підвищення якості навчального процесу, його організації в умовах досліджуваної технології.Посилання
7 вещей, которые необходимо знать о «перевёрнутом обучении» [Електронний ресурс]. - Режим доступу до ресурсу : http://ed-today.ru/ polezny е- stati/3 7-7-veshchej -kotorye-neobkhodimo-znat-o-perevj omutom- obuchenii
Blended Learning Systems: Definition, Current Trends, And Future Directions [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://oldwww.sd91. be. са/frenchj/ My%20Pages/e-articles/graham_intro
Арістова H. О. Формування професійної суб’єктності майбутніх філологів: теорія і практика : монографія / Н. О. Арістова. - Київ : ТОВ «НВП Інтерсервіс», 2017. - 400 с.
Ковальчук В. І. Стратегії інтенсифікації вищої гуманітарної освіти в Україні та країнах ЄС : монографія / О. В. Малихін, В. І. Ковальчук, Н. О. Арістова та ін. - К. : НУБіП України, 2017. - 388 с.
Ковальчук О. М. Підготовка магістрів гуманітарних спеціальностей до інноваційної професійної діяльності в умовах ступеневої освіти : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Ковальчук Оксана Миколаївна. - Луцьк, 2016.-245 с.
Литвинова С. Е. Проектування хмаро орієнтованих навчальних середовищ загальноосвітніх навчальних закладів. Зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / С. Е. Литвинова // Інформаційні технології і засоби навчання : електронне наукове фахове видання. - 2014. - №3(41). - С. 10-27. - Режим доступу : http://joumal.iitta.gov.ua/ index, php/itlt/article/view/1052/810#.U7LD9ZR_toE
Логинова А. В. Особенности использования и принципы функционирования педагогической модели «перевернутый класс» [Электронный ресурс] / Анна Владимировна Логинова // Молодий вчений. - 2015. - Режим доступу до ресурсу : https://moluch.ru/archive/89/18143/
Максимова Л. П. Організаційно-педагогічні засади забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів засобами інформаційно- комунікаційних технологій : дис. канд. пед. наук : 13.00.04/Максимова Лариса Петрівна. - Кременчук, 2015. - 249 с.
Малихін О. В. Компетентнісно-орієнтована парадигма підготовки майбутнього філолога : монографія / за ред. проф. О. В. Малихін. - К. : ТОВ «НВО Інтерсервіс», 2016. - 558 с.
Малихін О. В. Формування індивідуальних стратегій навчання засобами комп’ютерних технологій як педагогічна проблема / О. В Малихін // Вісник. - 2015. - № 133. - С. 124-126.