ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162512Ключові слова:
Професійна компетентність, учитель початкової школи, інтерактивні форми проведення занять, кейс-стаді, технологія, освітній процес, професійна діяльність, заклад вищої педагогічної освіти.Анотація
У статті визначено особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі використання методу кейс-стаді, окреслено вимоги до сучасних учителів початкової школи, розглянуто структуру професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи та її складові, розкрито необхідність застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи, проаналізовано основні напрямки досліджень науковців з приводу застосування методу кейс-стаді для навчання майбутніх учителів початкової школи, дано визначення методу кейс-стаді, описано типи кейсів, наведено приклади використовуваних кейсів в процесі навчання майбутніх учителів початкової школи, окреслено перспективи подальших досліджень.Посилання
Анисимова Л. С. Система педагогических задач в формировании профессиональных компетентностей учителя начальных классов / Анисимова Л. С. // Научно-методический электронный журнал «Концепт». - 2015.-Т. 181 8.-С. 311-315.
Гребенькова Г. В. Кейс-метод у професійному навчанні [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.nmc.od.ua/wpcontent/uploads/.
Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»), - Режим доступу: http://www.uazakon.com/documents/date_5x/pg_irwjos.htm.
Савченко О. Я. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Савченко О. Я. 11 Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Підготовка педагогічних кадрів до роботи в умовах нової структури і змісту початкової освіти». - Полтава, 2001. - С. 8.