ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ В ГАЛУЗІ ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • Катерина Гляненко ДВНЗ «Український державний хіміко- технологічний університет» (м. Кам’янське), Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162513

Ключові слова:

Автотранспортна галузь, регіональні об’єднання виробничників, освітян і науковців, проблеми організації навчально-виховного процесу, координація наукових робіт, підприємства сервісного і фірмового обслуговування автомобілів.

Анотація

У статті зазначається, що з метою забезпечення підготовленості майбутніх фахівців транспортної галузі до професійної діяльності, державними документами в галузі вищої професійно-педагогічної освіти визначено модернізацію освітнього процесу, оновлення його змісту, форм і методів. Система професійної підготовки повинна будуватися з урахуванням необхідності формування всіх її компонентів. Проблема професійної підготовки фахівців транспортної галузі в закладах вищої освіти є об’єктом уваги як теоретиків педагогіки вищої школи, так і педагогів- практиків.
В Україні майже 85 % обсягу всіх перевезень вантажів і 93 % пасажирів забезпечується автомобільним транспортом, тому розвиток і підвищення ефективності транспортної галузі може істотно вплинути на її економічний стан. За насиченістю і темпами зростання кількості дорожньо-транспортних засобів різних видів Україна наближається до передових розвинутих країн світу.
Особливу роль у досягненні прогресу мають виконувати представники транспортної еліти, інженерно-педагогічні, інженерно-технічні працівники й адміністративно-управлінський персонал, розробляючи та вдосконалюючи технологічні процеси, проводячи актуальні наукові пошуки, висококваліфіковану професійну підготовку, сприяючи оперативному впровадженню у виробництво різного роду інновацій, застосовуючи у практичній діяльності високоефективні важелі ринкової економіки та використовуючи при цьому засоби інформаційної та комп ’ютерної техніки.

Біографія автора

Катерина Гляненко, ДВНЗ «Український державний хіміко- технологічний університет» (м. Кам’янське)

Кандидат педагогічних наук, викладач Індустріального коледжу ДВНЗ «Український державний хіміко- технологічний університет» (м. Кам’янське)

Посилання

Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. - М. : Педагогика, 1991. - 480 с.

Сидоренко В. П. Транспортна академія України як інноваційний штаб ринкових перетворень у транспортній галузі // Автошляхових України. - 2001. -№ 1. - С. 18-21.

Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения/Н. В. Кузьмина. -М.: Высш.шк., 1999. - 199 с.

Сластенин В. А. Профессиональная готовность учителя к воспитательной работе: содержание, структура, функционирование / В. А. Сластенин // Профессиональная подготовка учителя в системе высшего образования. -М. : Высшая школа, 1982. - С. 14-19.

Шанц Е. А. Професійна підготовка студентів ВНЗ як цілісна педагогічна система / Е. А. Шанц // Теорія і практика освіти у сучасному світі : матеріали міжнар. наук. конф. - СПб. : Реноме, 2012. - № 3. - С. 383-386.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гляненко, К. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ В ГАЛУЗІ ТРАНСПОРТУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 157–162. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162513

Номер

Розділ

Статті