КОУЧ-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталка Дудник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162517

Ключові слова:

Компетентність, професійно-етична компетентність, менеджер освіти, управління, професійна діяльність, інтерактивні технології, коучинг, потенціал, ефективність.

Анотація

У статті проаналізовано особливості застосування технології коучингу для формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Досліджено сутність, мету та завдання коучингу. Розкрито алгоритм коучингу, що передбачає партнерство, розкриття потенціалу, результат. Визначено види коучингу. Обґрунтовано ефективність використання коучингу для активізації пізнавальної мотивації студентів, розвитку умінь самоуправління і ефективного менеджменту власної навчальної діяльності. Охарактеризовано особливості застосування технології коучингу у закладі вищої освіти з метою стимулювання професійної освіти, здатності прийняття етичних управлінських рішень, розвитку відповідальності, впевненості у власних можливостях.

Біографія автора

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Горук Н. М. Коучинг як ефективна технологія формування самоосвітньої компетентності студентів / Н. М. Горук // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. -№ 11. - С. 99-104.

Пометун О. І. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання [Електронний ресурс] / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. - К. : А.С.К., 2004. - Режим доступу : http://pedagogika.ucoz. ua/knygy/Suchasnyj_ urok.pdf.

Проценко О. С. Коуч-технології у формуванні життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. С. Проценко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 330-334.

Романова С. М. Коучінг як нова технологія в професійній освіті / С. М. Романова // Вісник Нац. авіац. ун-ту. Серія: Педагогіка. Психологія. - 2010. - Вип. 3. - С. 83-86.

Рудницьких О. В. Коучінг як інтерактивна технологія в освіті / О. В. Рудницьких // Вісник Дніпропетровського у-ту імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2(8). - С. 173-176.

Сучасний англо-український та українсько-англійський словник / [уклад. М. Зубков, В. Мюллер]. -2-ге вид., випр. та доп. -X.: ШКОЛА, 2008. - 1458 с.

Хмельницька О. С. Коучинг як сучасна технологія підвищення ефективності навчального процесу [Електронний ресурс] / О. С. Хмельницька. Режим доступу : http://molodyvcheny.in.ua/files/joumal/2017/ 6m.pdf

##submission.downloads##

Як цитувати

Дудник, Н. (2019). КОУЧ-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 175–181. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162517

Номер

Розділ

Статті