КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Віра Калабська Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Україна
  • Оксана Умрихіна Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162519

Ключові слова:

Компетентність, особистісно-професійні якості, компетентністний підхід, фахова підготовка майбутніх учителів музики.

Анотація

У статті розглядається сутність та зміст поняття «компе- тентнісь», висвітлено особистісно-професійні якості та їх складові як компоненту підготовки майбутніх учителів музики, які спрямовані на оволодіння ними творчими технологіями та формування в них зазначеного утворення. Виокремлено професійно важливі компетентності особистості педагога-музиканта, що забезпечують її творчу активність. Дослідження розкриває актуальність і значення розвитку компетенцій як умова формування особистісно-професійних якостей майбутнього учителя музики. Даний підхід актуальний в контексті нового кола проблемних питань сучасного музикознавства, зокрема, проблеми дослідження музичного змісту. Аргументована необхідність розвитку особистісно-професійних якостей у студентів-музикантів в процесі фахової підготовки.

Біографії авторів

Віра Калабська, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Оксана Умрихіна, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьев. - СПб. : Питер, 2002. - 228 с.

Арчажникова Л. Г. Профессия учитель музыки / Л. Г. Арчажникова. - М. : Просвещение, 1984. - 112 с.

Асафьев Б. В. Музыка в современной общеобразовательной школе. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании / Б. В. Асафьев. - Л. : Музыка, 1973. - 142 с.

Гребенюк Е. В. Становление профессиональной компетентности будущего учителя музыки в процессе изучения педагогических дисциплин : автореф. дне. канд. пед. наук. / Е. В. Еребенюк. - СПб., 2005. - 25 с.

Кабалевский Д. Б. Музыка в школе / Д. Б. Кабалевский // Искусство и школа : кн. для учителя / сост. А. К. Василевский. - М. : Просвещение, 1981.-288 с.

Масол Л. М. Концепція загальної мистецької освіти / Л. М. Масол // Мистецтво та освіта. - 2004. - № 1. - С. 2-5.

Цыпин Е. М. Музыкально-исполнительское искусство: теория и практика / Е. М. Цыпин. - СПб. : Алетейя, 2001. - 320 с.

Явгильдина 3. М. Анализ проблемного поля современного общего музыкального образования как фактор проектирования профессиональноличностных компетенций будущего педагога-музыканта / 3. М. Явгильдина // Вестник ТЕЕПУ. - 2010. - № 2(20). - С. 285-290.

##submission.downloads##

Як цитувати

Калабська, В., & Умрихіна, О. (2019). КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 182–187. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162519

Номер

Розділ

Статті