ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЇ ГАЛУЗЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РЕГІОНІ»

Автор(и)

  • Наталя Мироненко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький), Україна
  • Оксана Абрамова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький), Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162534

Ключові слова:

Вчителі трудового навчання, профорієнтаційна робота, учні закладів загальноосвітньої освіти, форми роботи, самовизначення, виробничі професії.

Анотація

У статті розкрито значення професійного самовизначення для учнів закладів загальноосвітньої освіти, охарактеризовано основні етапи профорієнтаційної роботи в закладах загальноосвітньої освіти. Показано роль та місце вчителя трудового навчання у професійному самовизначенні учнів на професії виробничого спрямування. Наведено можливі форми роботи з майбутніми вчителями трудового навчання, які направлені на майбутню профорієнтаційну роботу з учнями на прикладі вивчення дисципліни «Технології галузей професійної діяльності в регіоні».

Біографії авторів

Наталя Мироненко, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

Оксана Абрамова, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

Посилання

Пряжников Н. С. Профессиональное и личностное самоопределение / Н. С. Пряжников. - Москва - Воронеж, 1996. - 256 с.

Павлютенков Є. М. Професійна орієнтація учнів / Є. М. Павлютенков. - Київ : Рад. школа, 1983. - 152 с.

Платонов К. К. Проблемы способностей / К. К. Платонов. - Москва : Наука, 1972. - 312 с.

Рескина С. Е. Роль самооценки школьников в процессе профессионального самоопределения : автореф. дне. канд. пед. наук / С. Е Рескина. 1986. - 36 с.

Теплов В. М. Проблемы индивидуальных различий / В. М. Теплов. - Москва : Изд-во АПН РСФСР 1961. - 53 с.

Еоломшток А. Е. Выбор профессии и воспитание личности школьников / А. Е. Еоломтттток. - Москва : Педагогика, 1979. - 158 с.

Профессиональное самоопределение молодежи / рук. коллек. В. А. Поляков, С. Н. Чистякова//Педагогика. - 1993. -№ 5. - С. 33-37.

Соціально-педагогічний словник / за ред. В. В. Радула. - Кіровоград : СксОб, 2004. - 304 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. - Москва : РАГС, 1996. - 408 с.

Професійна діагностика / упор. Т. Еончаренко. - Київ : Ред. загальнопед. газ., 2004. - 120 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мироненко, Н., & Абрамова, О. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЇ ГАЛУЗЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РЕГІОНІ». Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 195–201. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162534

Номер

Розділ

Статті