ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЇ ГАЛУЗЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РЕГІОНІ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162534Ключові слова:
Вчителі трудового навчання, профорієнтаційна робота, учні закладів загальноосвітньої освіти, форми роботи, самовизначення, виробничі професії.Анотація
У статті розкрито значення професійного самовизначення для учнів закладів загальноосвітньої освіти, охарактеризовано основні етапи профорієнтаційної роботи в закладах загальноосвітньої освіти. Показано роль та місце вчителя трудового навчання у професійному самовизначенні учнів на професії виробничого спрямування. Наведено можливі форми роботи з майбутніми вчителями трудового навчання, які направлені на майбутню профорієнтаційну роботу з учнями на прикладі вивчення дисципліни «Технології галузей професійної діяльності в регіоні».Посилання
Пряжников Н. С. Профессиональное и личностное самоопределение / Н. С. Пряжников. - Москва - Воронеж, 1996. - 256 с.
Павлютенков Є. М. Професійна орієнтація учнів / Є. М. Павлютенков. - Київ : Рад. школа, 1983. - 152 с.
Платонов К. К. Проблемы способностей / К. К. Платонов. - Москва : Наука, 1972. - 312 с.
Рескина С. Е. Роль самооценки школьников в процессе профессионального самоопределения : автореф. дне. канд. пед. наук / С. Е Рескина. 1986. - 36 с.
Теплов В. М. Проблемы индивидуальных различий / В. М. Теплов. - Москва : Изд-во АПН РСФСР 1961. - 53 с.
Еоломшток А. Е. Выбор профессии и воспитание личности школьников / А. Е. Еоломтттток. - Москва : Педагогика, 1979. - 158 с.
Профессиональное самоопределение молодежи / рук. коллек. В. А. Поляков, С. Н. Чистякова//Педагогика. - 1993. -№ 5. - С. 33-37.
Соціально-педагогічний словник / за ред. В. В. Радула. - Кіровоград : СксОб, 2004. - 304 с.
Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. - Москва : РАГС, 1996. - 408 с.
Професійна діагностика / упор. Т. Еончаренко. - Київ : Ред. загальнопед. газ., 2004. - 120 с.