ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вадим Ребенок Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162536

Ключові слова:

Аакадемічна компетентність, засоби навчання, технологічна підготовка, інформація, діяльність вчителя, заклади вищої освіти, результативність.

Анотація

У статті розглядаються засоби навчання під час формування академічної компетентності майбутніх вчителів технологічної підготовки, що дозволяють успішно здійснювати професійну діяльність. Доведено, що академічна компетентність майбутнього вчителя становить загально- педагогічну підготовку, яка відображає єдність змістовної і операційної структур професійної діяльності вчителя та покликана при першому наближенні моделювати і реалізовувати методологію, теорію, методику й практику навчання і виховання особистості. Дослідженням встановлено, що академічна компетентність майбутніх вчителів технологічної підготовки включає мотиваційний та операційно-пізнавальний компоненти. Проаналізовано складову частину академічної компетентності майбутніх вчителів до використання засобів навчання. Доведено, що при виборі засобів навчання майбутньому вчителю технологічної підготовки необхідно враховувати особливості конкретної навчальної дисципліни, передбачати специфіку відповідної науки, особливості методів дослідження та їх закономірностей.

Біографія автора

Вадим Ребенок, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та безпеки життєдіяльності Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

Посилання

Горностай П. П. Формирование психологической готовности старше- классников к педагогической деятельности : автореф. дис. канд. пед. наук. Киев, 1988. 18 с.

Гуржий А. М., Жук Ю. О., Волинський В. П. Засоби навчання : навч. посіб. Київ, 1997. 208 с.

Гриценчук О. О. Електронний підручник і його роль у процесі інформатизації освіти. Інформаційні технології і засоби навчання : зб. наук, праць. Київ, 2005. С. 255-261.

Ериньова В. М. Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу як результат сформованості його педагогічної культури. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. 2011. № 1(1). С. 21-26.

Дяченко А. О. Теоретичний аналіз поняття «технологічна компетентність педагога». Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2013. Вип. 8, ч. 2. С. 53-59.

Машбиця Ю. І. Основи нових інформаційних технологій навчання. Київ, 1997. 264 с.

Овчарук О. В. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи. Київ, 2004. 112 с.

Ратовська С. В. Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2010. Ч. 1. С. 261-266.

Сластенин В. А. Пути совершенствования психолого-педагогической подготовки учителя в свете основных направлений реформы общеобразовательной и профессиональной школы. Полтава, 1995. 315 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ребенок, В. (2019). ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 212–220. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162536

Номер

Розділ

Статті