ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ПЕРСПЕКТИВИ І РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Олена Сергійчук ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162538

Ключові слова:

Підготовка майбутніх педагогів, вища педагогічна освіта, європейський освітній простір, реформування вищої освіти, мобільність викладачів і студентів, пріоритети розвитку вищої педагогічної освіти, освітній процес, заклад вищої освіти.

Анотація

У статті розкрито основні аспекти реформування системи вищої педагогічної освіти; досліджено особливості професійної підготовки майбутнього вчителя на сучасному етапі становлення вищої педагогічної освіти. Автор акцентує увагу на пріоритетних напрямках реформування і модернізації вищої педагогічної освіти, продумуванні конкретних заходів із залучення обдарованої молоді до педагогічних університетів, врахуванні національних підходів до організації навчання, змісту освіти, традицій у підготовці майбутніх педагогів.
Автором наголошується, що на якість підготовки майбутніх педагогів має впливати весь освітній процес у закладі вищої освіти. Наголошується, що впровадження самостійної роботи створює надійні основи для розвитку ініціативи та індивідуалізації навчання, а також формування у студентів власних поглядів та переконань. Зазначено, що обоє ’язковою умовою освітнього процесу вищого педагогічного закладу у системі професійної підготовки майбутнього педагога є проходження педагогічної практики, що сприяє формуванню творчого ставлення студентів до майбутньої педагогічної діяльності.

Біографія автора

Олена Сергійчук, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Кандидат історичних наук, доцент кафедри педагогіки ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Посилання

Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку: Київська область / голова ред. ради В. Г. Кремень. - Київ : Знання України, 2013.-419с.

До питання організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання / Юлія Багно, Олена Сергійчук // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук, праць. - Переяслав- Хмельницький. -Вип. 36. -2015. -С. 137-144.

Закон України «Про винту освіту» № 1556-УІІ від 01.07.2014. [Електронний ресурс]. -ІЖЬ : 2акоп.гасІа.§оу.иа>1а¥8/8Ііо¥/1556-18.

Закон України «Про освіту» : станом на 5.09.2017, №2145-УШ / Верховна Рада України [Електронний ресурс]. -СІРЕ : ІЩрГ/гакоп-гасІа- икгаіпу-2145-уіі-уісІ-05-09-2017-рго-уу8Ііс1ш-О8УЙи

Кондрашова Л. Проблеми вищої педагогічної освіти та її модернізації у світлі Болонської угоди / Л. Кондрашова // Вища школа. - 2008. - № 1. - С. 26-33.

Проект Стратегії реформування вищої освіти в Україні до 2020 року [Електронний ресурс]. -СІРЕ : http://osvita.ua/vnz/reform/43883/.

Роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів до професійної діяльності / Олена Сергійчук, Юлія Багно // Еуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Еригорія Сковороди» : зб. наук, праць. - Переяслав- Хмельницький. -Вип. 35. -2015. -С. 113-119.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сергійчук, О. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ПЕРСПЕКТИВИ І РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 230–236. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162538

Номер

Розділ

Статті