ОСОБЕННОСТИ РАБОТЫ НАД СЛОВОМ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА В НАЧАЛЬНОЙШКОЛЕ

Автор(и)

  • Анна Волошина Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Людмила Роенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163184

Ключові слова:

Початкова школа, молодші школярі, прийоми роботи, словниковий запас, активний словник, активізація активного словника, пряме значення слова, переносне значення слова, фразеологізм.

Анотація

У статті розглядається один з найважливіших аспектів курсу методики викладання російської мови в початкових класах – методика роботи над словом. Показана роль слова у розвитку зв’язного мовлення молодших школярів, визначені найефективніші спеціальні методичні прийоми збагачення активного словника молодшого школяра, розкрито зміст роботи над лексичним, граматичним значенням слова у кожному класі, особливості роботи над прямим і переносним значенням слова, над фразеологічними одиницями, розроблені методичні рекомендації стосовно роботи над словом при вивченні російської мови як другої, шляхи попередження інтерференції.

Біографії авторів

Анна Волошина, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початого навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Людмила Роенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Ґудзик І. П. Мовленнєве спрямування роботи з російської мови за новими програмами / Ірина Гудзик // Початкова школа. – 2002. – № 1. – С. 45–50

Дубовик С. Розвиток діалогічного мовлення школярів на уроках української мови / С. Дубовик // Початкова школа. – 2002. – №7. – С. 19.

Крикун М. Роль слова в розвитку зв’язного мовлення молодших школярів /М. Крикун // Початкова школа. – 2003. – № 11. – С. 27–35

Львов М. Р. Методика развития речи младших школьников. / Михаил Львов. М. : Просвещение, 1985. – 240 с.

Мовчун А. Запрошуємо у світ літературних термінів / А. Мовчун // Початкова школа. – 2003. – № 10. – С. 35–38

Павленко Л. Як слово мовиться (Урок мовного етикету в 2 класі) / Л. Павленко // Початкова школа. – 2003. – № 10. – С. 14–15.

Потапова Т. Освоить лексику – значит овладеть языком. О теории и практике словарно-лексической работы в младшей школе / Т. Потапова // Русская словесность в школах Украины. – 2003. – №2. – С. 22–25.

Хорошковська О. Н. Методика навчання української мови у початкових класах шкіл з російською мовою викладання. / О. Хорошковська – К. : Промінь, 2006. – 256 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Волошина, А., & Роенко, Л. (2019). ОСОБЕННОСТИ РАБОТЫ НАД СЛОВОМ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА В НАЧАЛЬНОЙШКОЛЕ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 26–33. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163184

Номер

Розділ

Статті