ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА СФЕРИ ХАРЧОВИХ ВИРОБНИЦТВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163186Ключові слова:
Інженер-педагог, практична підготовка, технологічна практика, виробнича практика, педагогічна практика.Анотація
У статті проаналізовано практичну підготовку майбутнього інженера-педагога сфери харчових виробництв у вищому навчальному закладі. Практична підготовка студентів спрямована на формування базових компетентностей, залучення їх до пошукової роботи, поглиблення та систематизацію знань, умінь і навичок, усвідомлення практичної складової навчальних курсів, формування міжпредметних зв’язків при викладанні дисциплін тощо. Згідно освітньо-професійної програми підготовки майбутнього інженера-педагога сфери харчових виробництв передбачено у процесі навчання проходження студентами таких практик: навчальна, виробнича, технологічна, педагогічна.
Посилання
Гуревич Р. С. Теорія і практика навчання в професійно-технічних навчальних закладах : монографія / Роман Гуревич. – Вінниця: Дов Вінниця, 2008. – 410 с.
Методичні рекомендації до педагогічної практики студентів для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напряму підготовки: 6.010104 «Професійна освіта. Харчові технології» / Укладачі: Т. В. Кравченко, Г. П. Журба, І. А Філімонова. – Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2014. – С. 20.
Методичні рекомендації з технологічної (навчальної) практики розроблені для студентів 2 курсу за напрямом підготовки 6.010104 «Професійна освіта. Харчові технології» / Укладачі: Т. В. Кравченко, Г. П. Журба, І. А. Філімонова. – Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2014. – C. 13.
Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України. – Міносвіти; Наказ, Положення, Форма типового документа від 08.04.1993 № 93. − [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0035-93
Програма педагогічної практики для студентів напряму підготовки 6.010104 «Професійна освіта. Харчові технології» / Укладачі: Т. В. Кравченко, Г. П. Журба, І. А. Філімонова. – Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2014. – C. 12.
Теорія і методика професійної освіти: навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Т. Ю. Осипова, Р. С. Гурін (та ін.); за ред. З. Н. Курлянд. – К. : Знання, 2012. – С. 390.
Ушинський К. Д. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропологiї : в 2 т. Т. 1 / К. Д. Ушинський. – К. : Рад. шк., 1983. – С. 192–472.
Яланська С. П. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів / С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України – Т. VІ, Психологія обдарованості – Вип. 9 – Житомир, Видавництво ЖДУ імені І. Франка, 2013. – С. 524–531.