ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ І ДІТЕЙ В КОНТЕКСТІ АНДРАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИМАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ

Автор(и)

  • Світлана Ізбаш Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163191

Ключові слова:

Андрагогічна підготовка, дорослий, дорослий учень, навчання дорослих, андрагогічний підхід, особливості навчання, життєвий досвід, мотивація, освіта дорослих, соціальна зрілість.

Анотація

У статті автор визначає специфічні особливості навчання дорослих і дітей, наводить їх порівняльну характеристику. Подані у статті характеристики навчання дорослих і дітей свідчать про те, що процеси навчання дорослих і дітей суттєво відрізняються і мають свою специфіку. З’ясовано, що для майбутнього викладача вищого навчального закладу в контексті його андрагогічної підготовки важливо розуміти відмінні особливості навчання дорослих і дітей для того, щоб бути готовим до урахування сподівань дорослих від процесу навчання, їх можливостей і обмежень, вибору стилю навчання, найбільш доцільного для роботи з дорослою аудиторією.

Біографія автора

Світлана Ізбаш, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Василькова Т. А. Основы андрагогики : учебное пособие / Т. А. Василькова. – М. : КНОРУС, 2013. – 252 с.

Громкова М. Т. Андрагогика: теория и практика образования взрослых: Учеб. пособ. для системы доп. проф. образования; уч. пособ. для студентов вузов / М. Т. Громкова. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2012. – 495 с.

Змеёв С. И. Технология обучения взрослых: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений / С. И. Змеёв. – М. : Издательский центр «Академия», 2002. – 128 с.

Змеёв С. И. Основы андрагогики: Учебное пособие для вузов [Текст] / С. И. Змеёв. – М. : Флинта: Наука,1999. – 152 с.

Капитанская А. Н. Особенности образования взрослых / А. Н. Капитанская // Вопросы интернет-образования. – М., 2005. – № 30. – С. 25–29.

Образование взрослых: Междисциплинарный словарь терминологии / Сост. В. Г. Онушкин, Е. И. Огарев. – СПб.: ИОВ ДАО, 1995. – 232 с.

Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади: [монографія] / авт. кол.: Л. Б. Лук’янова, Л. Є. Сігаєва, О. В. Аніщенко, С. В. Зінченко, О. В. Баніт, С. В. Лапаєнко, О. В. Василенко – К. : Педагогічна думка, 2012. – 272 с.

Сучасні технології освіти дорослих: посіб. / авт. кол.: Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко, Л. Є. Сігаєва, С. В. Зінченко, О. В. Баніт, Н. І. Дорошенко. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 182 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ізбаш, С. (2019). ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ І ДІТЕЙ В КОНТЕКСТІ АНДРАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИМАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 59–65. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163191

Номер

Розділ

Статті