РОЛЬ МЕТОДУ АНАЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИЧНИХ ОСНОВ МЕХАНІКИ В ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • Руслан Іщенко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163195

Ключові слова:

Метод аналогії, курс загальної фізики, механіка, систематизація знань, технічні університети, студенти.

Анотація

У роботі досліджено роль методу аналогії при викладанні розділу «Фізичні основи механіки» курсу загальної фізики студентам технічних університетів. Встановлено, що використання зазначеного наукового методу сприяє систематизації знань студентів з відповідного розділу фізики, підвищує якість знань, активізує пізнавальну діяльність студентів на заняттях, що в свою чергу підвищує мотивацію до подальшого вивчення вказаної навчальної дисципліни. Виявлено, що використання аналогій призводить до полегшення і прискорення навчального процесу.

Біографія автора

Руслан Іщенко, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Вовк Л. І. Застосування методу аналогії у навчанні фізики студентів нефізичних спеціальностей вищих закладів освіти: автореф. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 – Теорія і методика навчання фізики / Л. І. Вовк. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. – 18 с.

Галуша А. В. Міжпредметні зв’язки як чинник оптимізації процесу навчання [Електронний ресурс] / А. В. Галуша. – Режим доступу: http://intkonf.org/galusha-av-mizhpredmetni-zvyazki-yak-chinnikoptimizatsiyi-protsesu-navchannya/.

Іщенко Р. М. Аналіз сучасного стану викладання фізики в технічних університетах України / Р. М. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. – 2016. – Вип. 1. – С. 136–142.

Канарчук В. Є. Основи концепцій сучасного природознавства: навч. посібник / В. Є. Канарчук, Ю. П. Гололобов. – К. : НТУ, 2001. – 162 с.

Матвійчук О. В. Аналіз чинників, які впливають на навчання студентів з фізики у вищій технічній школі / О. В. Матвійчук С. О. Подласов, О. М. Бурмістров // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер.: Педагогіка. Соціальна робота. – 2011. – Вип. 22. – С. 96–99.

Подласов С. О. Аналіз структури знань з фізики студентів за результатами вхідного контролю / С. О. Подласов, О. В. Матвійчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. – 2013. – № 109. – С. 244–248.

Садовников Н. В. Фундаментализация современного образования / Н. В. Садовников // Известия ПГПУ им. В. Г. Белинского. – 2011. – № 24. – С. 782–786.

Сільвейстр А. М. Сучасний стан та завдання навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології у педагогічних університетах / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер.: Педагогічна. – 2013. – Вип. 19. – С. 185–188.

Фундаментальність освіти та її роль у підготовці інноваційно орієнтованих фахівців / М. Ф. Дмитриченко, Б. І. Хорошун, О. М. Язвінська, Н. М. Глушенок // Вісник Національного транспортного університету. – 2010. – № 21(1). – С. 3–7.

Школа О. В. Шляхи підвищення ефективності навчання квантової механіки у вищій школі / О. В. Школа // Мир науки и инноваций. – 2015. – Т. 7 (Педагогика, психология и социология). – Вып. 1(1). – С. 81–89.

##submission.downloads##

Як цитувати

Іщенко, Р. (2019). РОЛЬ МЕТОДУ АНАЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИЧНИХ ОСНОВ МЕХАНІКИ В ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 66–73. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163195

Номер

Розділ

Статті