ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Тетяна Ковбаса Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163211

Ключові слова:

Вчитель технологій, методична підготовка, методична підготовка майбутніх учителів технологій, проект, проектна методика, електронне навчання, удосконалення методичної підготовки, освітня галузь «Технологія».

Анотація

На основі наукового дослідження автор доводить неможливість досягти бажаного результату методичної підготовки майбутніх учителів технологій без переходу до суб’єкт-суб’єктної парадигми навчання. Аналіз наукових робіт, спостереження за практикою реалізації завдань освітньої галузі «Технологія» свідчить про недостатню методичну підготовку вчителів цього профілю. Метою статті є визначення перспективних напрямів удосконалення цієї підготовки. Серед головних пріоритетів підвищення ефективності методичної підготовки вчителів технологій автор у статті пропонує декілька перспективних
напрямів.

Біографія автора

Тетяна Ковбаса, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної світи та безпеки життєдіяльності Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка

Посилання

Гребенев И. В. Дидактика предмета и методика обучения / И. В. Гребенев // Педагогика – 2003. – № 1. – С. 14–21.

Державний стандарт освітньої галузі «Технологія» (Доопрацьований варіант) // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – №4. – С. 4–7.

Дмитренко П. В. Підготовка вчителів трудового навчання у вищих педагогічних навчальних закладах / П. В. Дмитренко // Український соціум. – 2004. – № 3 (5). – C. 102–107.

Калнинш Л. М. Обоснование эффективности профессионально–динамической системы саморазвития учителя / Л. М. Калнинш // Вестник НовГУ. Серия «Педагогика и психология». – № 58. – 2010. – С. 23–26.

Калнинш Л. М. Педагогическая поддержка личностно-профессионального становления будущего учителя в профессионально-динамической системе / Л. М. Калнинш // Человек и образование. – 2009. – № 3. – С. 53–58.

Калнинш Л. М. Теоретическая модель саморазвития учителя в профессионально-динамической системе / Л. М. Калнинш // Мир науки, культуры, образования. – 2010. – № 3 (22). – С. 248–251.

Козырев В. А. Высшее образование России в зеркале Болонского процесса: Науч.-метод. пособ. / В. А. Козырев, H. JI. Шубина– С.-Пб. : Изд. РГПУ им. А. И. Герцена, 2005. – 429 с.

Сластенин В. А. Педагогика : учеб. пособ. для студ. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – 4–е изд. – М. : Школьная пресса, 2002. – 512 с.

Сидоренко В. К. Актуальні проблеми підготовки вчителів трудового навчання в світлі реформування освіти в Україні / В. Сидоренко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – №2. – С. 41–44.

Сидоренко В. К. Актуальні пріоритети професійної підготовки вчителя трудового навчання / В. Сидоренко // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка: Редкол. Г. Терещук (гол. ред.) та ін. – Тернопіль: Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, 2004. – № 3. – С. 30–36

Сидоренко В. К.Дидактичні умови інтеграції споріднених навчальних предметів / В. Сидоренко // Зб. наук. праць Полтавського державного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка. Серія : Педагогічні науки: сборник / Полтава: Полтавський держ. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка, 2008. – Вип. 4 (62). – С. 3–9.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ковбаса, Т. (2019). ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 74–84. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163211

Номер

Розділ

Статті