ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОХОРОНА ПРАЦІ» В ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Леся Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163213

Ключові слова:

Технологія, педагогічні технології, професійно-технічні навчальні заклади, охорона праці, навчальний процес.

Анотація

У статті досліджено поняття «педагогічні технології», акцентовано увагу на можливостях оптимального застосування педагогічних технологій при вивченні дисципліни «Охорона праці» учнями ПТНЗ; визначено та охарактеризовано основні ознаки педагогічних технологій (діагностичне цілевизначення, концептуальність, корекція, цілісність, гарантоване досягнення мети, системність, керованість) та встановлено, що головною відмінністю інноваційної педагогічної технології від традиційної є орієнтація на особистість майбутнього професійно мобільного кваліфікованого робітника, на розвиток його соціальних, професійних і ціннісних якостей, його соціальної і творчої активності.

Біографія автора

Леся Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Буркова Л. Технології в освіті / Л.Буркова // Рідна школа. – 2001. – № 2. – С. 18–19.

Гуревич Р. С. Впровадження нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Професійно-технічна освіта. – 1999. – № 1. – С. 30–33.

Долин П. А. Справочник по технике безопасности / П. А. Долин. – М. : Энергоиздат, 1982. – 191 с.

Закон України «Про охорону праці» // http://zakon.nau.ua/doc/?code=2694-12

Ларіна В. Д. Модель інноваційної діяльності установи профосвіти // В. Д. Ларіна // Професійна освіта. – 2006. – № 7. – С. 5–8.

Казаков В. Г. Новий час – нові технології професійної підготовки / В. Г. Казаков // Професійна освіта. – 2006. – № 1. – С. 12–15.

Кларин М. В. Инновации в мировой педагогике: обучение на основе исследования, игры и дискуссии. (Анализ зарубежного опыта) / М. В. Кларин. – Рига : НПЦ «Эксперимент», 1995. – 176 с.

Коваленко В. Науково-методичне забезпечення професійної підготовки фахівців з будівельної механізації / В. Коваленко // Професійно-технічна освіта. – № 3. – 1999. – С. 31–34.

Тополя Л. В. Активні форми навчання у вищій школі / Л. В. Тополя // Didactic sofmathematics: Problem sand Investigations. – 2006. – № 26. – С. 65–69.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кравченко, Л. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОХОРОНА ПРАЦІ» В ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 85–90. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163213

Номер

Розділ

Статті