РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ СУЧАСНОЇ ЕЛЕКТРОНІКИ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Сергій Стецик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Катерина Ільніцька Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163235

Ключові слова:

Інтегративний підхід, Концепція нової школи, компетентності, електроніка, підготовка учителів фізики, хмарні технології, електронний навчальний курс, педагогічна технологія, інноваційні освітні технології.

Анотація

У статті здійснено аналіз можливості реалізації інтегративного підходу при вивченні майбутніми учителями фізики навчальної дисципліни «Основи сучасної електроніки» шляхом формування навчального матеріалу у формі електронного контенту для дистанційного його засвоєння. Обґрунтовано, що використання студентами дистанційного курсу на основі платформи Google Classroom підвищує ефективність набуття ними переліку компетентностей, якими має оволодіти майбутній учитель фізики (природознавчих дисциплін), згідно з їх переліком в ОПП, щоб забезпечити навчально-виховний процес на рівні вимог Концепції нової української школи.

Біографії авторів

Сергій Стецик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізики і астрономії та методики їх викладання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Катерина Ільніцька, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри фізики і астрономії та методики їх викладання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Енциклопедія освіти / Академія педагогічних наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Ермоловский Н. А. Методологические основания фундаментализации высшего образования / Н. А. Ермоловский, В. П. Гриценко, Л. П. Ермоловская, Л. П. Гриценко // Фундаменталізація вищої освіти – необхідна умова випуску конкурентноспроможних фахівців: матеріали міжнародної науково-методичної конференції 11–13 квітня 2001 року. – Харків: НТУ «ХПІ», 2001. – С. 159–162.

Ільніцька К. До питання про формування технічної компетентності майбутніх учителів фізики у процесі застосування засобів сучасної електроніки й комп’ютерної техніки в навчальному фізичному експерименті / К. Ільніцька // Наукові записки. – Випуск 10. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016 – С. 52–56.

Концепція «Нова школа. Простір освітніх можливостей» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://naps.gov.ua/ua/activities/education/zagalna-seredya/ua-sch-2016/. – 40 с.

Муліна Н. І. Методика розробки та використання дистанційного курсу англійської мови: Автореф. дис. ... канд. пед. наук (13.00.02) / Київ. держ. лінгв. ун-т. – К., 2001. – 22 с.

НовіковЮ. Л. Інформаційна технологія створення дистанційних інтернет систем навчання / Ю. Л. Новіков Автореф. дис. ... канд. техн. наук (05.13.06) / Київ. політехн. ін-т. – К., 2013. – 25 с.

Подготовка и проведение учебных курсов в заочно-дистанционной форме обучения. Методические рекомендации преподавателям / Под ред. проф. И. А. Цикина. – СПб.: Изд-во СПбГТУ, 2000. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://websoft.ru/db/wb/85495B45D1337200C3256C5B0055768B/doc.html

Потапова Р. К. Новые информационные технологии и лингвистика: Учебное пособие. – 2-изд. – М. : Едиториал УРСС, 2004. – 320 с.

Токарєва А. В. Інтегративне навчання як один з перспективних напрямів розвитку сучасної вищої освіти // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. – 2014. – № 2. – С. 184–187.

William H. Liberal Education/ H.N.William//Educating for a Complex World: Integrative Learning and Interdisciplinary Studies. – Vol. 96. – № 4. – 2003. – pp. 6–11.

##submission.downloads##

Як цитувати

Стецик, С., & Ільніцька, К. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ СУЧАСНОЇ ЕЛЕКТРОНІКИ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ ФІЗИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 107–115. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163235

Номер

Розділ

Статті