ВОЛОНТЕРСЬКА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ УМІЛОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163242Ключові слова:
Спеціальна психологія, волонтерська практика, педагогічна умілість, наставник.Анотація
В теоретико-методичному ключі проаналізовано досвід факультету корекційної педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова із організації волонтерської практики студентів – майбутніх психологів в галузі спеціальної психології. Описані форми, методи та засоби організації цього виду позааудиторної роботи сучасного вищого педагогічного закладу освіти. Розкрито організаційно-методичні засади волонтерської практики майбутніх дефектологів як важливої складової їхньої професійної умілості. Висвітлені приклади сучасного педагогічного досвіду із взаємодії профілюючих кафедр факультету та базових спеціальних навчальних закладів в питаннях організації різних видів волонтерської практики студентів.
Посилання
Горбунова В. До проблеми викладання курсу «Експериментальна психологія» // Соціальна психологія. – 2005. – № 5 (13).– С. 169–176.
Карандашев В.Н. Методика преподавания психологии: Учебное пособие. – СПб. : Питер, 2006. – 250 с
Климчук В. О. Використання потенціалу кредитно-модульної системи у вирішенні проблем викладання курсу «Математичні методи у психології» // Вища освіта України – Додаток 3 (т. 2). – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2006. – С. 156–162.
Колесник І. П., Піонківська Г. С., Руденко Л. О. та ін. Наскрізна програма практики студенів. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 34 с.
Подоляк Л. Г., Юрченко В. І. Психологія вищої школи: навчальний посібник для магістрів і аспірантів. – К. : ТОВ «Філ-студія», 2006. – 320 с.
Сила Т. Мотиваційна спрямованість фахівців як чинник професійної інтеракції // Соціальна психологія. – № 1 (15). – 2006. – С. 111–128.
Синьов В. М., Пометун О. І., Кривуша В. І., Супрун М. О. Основи теорії виховання. Навч. посіб. – К. : МП «Леся», 1997. – 140 с.