ВОЛОНТЕРСЬКА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ УМІЛОСТІ

Автор(и)

  • Дар’я Супрун НПУ імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163242

Ключові слова:

Спеціальна психологія, волонтерська практика, педагогічна умілість, наставник.

Анотація

В теоретико-методичному ключі проаналізовано досвід факультету корекційної педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова із організації волонтерської практики студентів – майбутніх психологів в галузі спеціальної психології. Описані форми, методи та засоби організації цього виду позааудиторної роботи сучасного вищого педагогічного закладу освіти. Розкрито організаційно-методичні засади волонтерської практики майбутніх дефектологів як важливої складової їхньої професійної умілості. Висвітлені приклади сучасного педагогічного досвіду із взаємодії профілюючих кафедр факультету та базових спеціальних навчальних закладів в питаннях організації різних видів волонтерської практики студентів.

Біографія автора

Дар’я Супрун, НПУ імені М. П. Драгоманова

Кандидат психологічних наук, доцент, докторант кафедри спеціальної психології та медицини факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М. П. Драгоманова

Посилання

Горбунова В. До проблеми викладання курсу «Експериментальна психологія» // Соціальна психологія. – 2005. – № 5 (13).– С. 169–176.

Карандашев В.Н. Методика преподавания психологии: Учебное пособие. – СПб. : Питер, 2006. – 250 с

Климчук В. О. Використання потенціалу кредитно-модульної системи у вирішенні проблем викладання курсу «Математичні методи у психології» // Вища освіта України – Додаток 3 (т. 2). – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2006. – С. 156–162.

Колесник І. П., Піонківська Г. С., Руденко Л. О. та ін. Наскрізна програма практики студенів. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 34 с.

Подоляк Л. Г., Юрченко В. І. Психологія вищої школи: навчальний посібник для магістрів і аспірантів. – К. : ТОВ «Філ-студія», 2006. – 320 с.

Сила Т. Мотиваційна спрямованість фахівців як чинник професійної інтеракції // Соціальна психологія. – № 1 (15). – 2006. – С. 111–128.

Синьов В. М., Пометун О. І., Кривуша В. І., Супрун М. О. Основи теорії виховання. Навч. посіб. – К. : МП «Леся», 1997. – 140 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Супрун, Д. (2019). ВОЛОНТЕРСЬКА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ УМІЛОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 116–123. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163242

Номер

Розділ

Статті