СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ЯК НАЙВАЖЛИВІША МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Наталія Сусла Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163244

Ключові слова:

Система, педагогічний процес, системний підхід, графічна культура, графічні дисципліни, професійна підготовка, майбутні вчителі технологій.

Анотація

У статті проаналізовано значення графічної підготовки у сучасному техногенному світі. Представлено обґрунтування важливості якісної професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, як передумови формування графічної культури учнів загальноосвітньої школи. Розкриті об’єктивні та суб’єктивні складові системного підходу до професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, як найважливішої методологічної основи формування графічної культури при навчанні графічним дисциплінам у вищому навчальному закладі.

Біографія автора

Наталія Сусла, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Беспалько В. П. О возможностях системного подхода в педагогике / В.П. Беспалько // Советская педагогика. – 1990. – № 7. – С. 59–60.

Борисенко Л. Психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Л. Борисенко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Слов’ян. держ. пед. ун-т ; редкол.: В. І. Сипченко (відп. ред.) [та ін.]. – Слов’янськ : Вид. центр СДПУ, 2006. – Вип. 32. – С. 244–252.

Борисенко Н. А. Системний і діяльнісний підходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій / Н. А. Борисенко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 24. – С. 72–76.

Каган М. С. Системный поход и гумманитарное образование / М. С. Каган. – Л. : ЛГУ, 1991. – 384 с.

Каптерев П. Ф. Педагогический процесс / П. Ф. Каптерев П.Ф. // СПб. – 1905. – С. 1.

Кострюков A. B. Формирование графической культуры у студентов технических вузов в процессе обучения начертательной геометрии и инженерной графики: [монография] / A. B. Кострюков. – Оренбург: Изд-во ОГУ, 2003. – 223 с.

Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономерности / И. Я. Лернер. – М. : Знание, 1982. – 96 с.

Ныщак И. Д. Системный подход как концептуальный базис построения методической системы обучения инженерно-графическим дисциплинам будущих учителей технологи / И. Д. Ныщак // Технологическое образование: теория и практика: матер. междунар. науч.-практ. конф. (Ульяновск, Россия, 30 апреля 2015 г.). – Ульяновск: УлГПУ, 2015. – С. 38–42.

Ушинский К. Д. Избранные педагогические произведения / К.Д. Ушинский. – М. : Просвещение, 1968. – Т. 2. – 558 с.

Философский словарь / под ред. И. Т. Фролова. – изд. 7-е, перераб. и доп. – М. : Республика, 2001. – 719 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сусла, Н. (2019). СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ЯК НАЙВАЖЛИВІША МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 124–132. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163244

Номер

Розділ

Статті