МУЗИЧНИЙ ОБРАЗ ЯК СКЛАДОВА ФОРТЕПІАННОГО ВИКОНАВСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163247Ключові слова:
Музичний образ, музична інтонація, музично-виконавська інтерпретація, пізнання, фортепіанне навчання.Анотація
У статті висвітлюються проблеми музичного образу як складової фортепіанного виконавства, осягнення музичного смислу в процесі виконавської інтерпретації; розкривається сутність музичної інтонації як способу відображення емоційно-смислового змісту в звуках; визначаються особливості втілення інтонаційного смислу на фортепіано; аналізуються важливі аспекти осягнення глибинного смислу музичних явищ крізь призму музично-виконавської діяльності.
Посилання
Асафьев Б. В. Музыкальная форма как процесс. Интонация [Текст] / Б. В. Асафьев // Избранные труды. – М., 1957. – Т. 5. – 378 с.
Бонфельд М. Ш. Введение в музыкознание [Текст] / М. Ш. Бонфельд. – М. : Владос, 2001. – 224 с.
Катрич О. Індивідуальний стиль музиканта-виконавця (теоретичні та естетичні аспекти): дослідження [Текст] / О. Катрич. – Київ – Дрогобич, 2000. – 98 с.
Либерман Е. Творческая работа пианиста с авторским текстом [Текст] / Е. Либерман. – М. : Музыка, 1988. – 236 с.
Малинковская А. Фортепиано-исполнительское интонирование [Текст] / А. Малинковская. – М. : Музыка, 1990. – 191 с.
Медушевский В. Интонационная форма музыки : исследование [Текст] / В. Медушевский. – М. : Композитор, 1993. – 262 с.
Медушевский В. О художественной ценности мелодического начала в современной музыке [Текст] / В. Медушевский // Критика и музыкознание / ред. В. Гурков; сост. О. Коловский, В. Цытович. – Л. : Музыка, 1980. – С. 5–16.
Сухомлинський В. А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну [Текст] / В. А. Сухомлинский. – Изд. 2-е. – К. : Радянська школа, 1987. – 543 с.
Шип С. Музична форма від звуку до стилю : навч. посібник [Текст] / С. Шип. – К. : Заповіт, 1998. – 368 с.