НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Сергій Ящук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Україна
  • Талят Азізов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Україна
  • Степан Шабага Кременецька обласноа гуманітарно-педагогічноа академія ім. Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163255

Ключові слова:

Професійна підготовка, технологічна освіта, магістр, викладач, науково-дослідницька діяльність.

Анотація

Стаття розкриває актуальну проблему – професійне становлення фахівця, здатного використовуючи методи та засоби науково-практичних досліджень, самостійно на високому рівні виконувати наукову, педагогічну та дослідницьку діяльність у системі вищої школи. Розкрито значення та місце науково-дослідної роботи в системі підготовки майбутнього викладача, проаналізовано основні визначення науково-дослідницької діяльності. Розглянуто деякі прийоми її реалізації, що використовуються в процесі підготовки майбутніх фахівців в умовах вищого навчального закладу та виокремлено основні умови успішної реалізації науково-дослідної діяльності майбутніх викладачів технологічної освіти.

Біографії авторів

Сергій Ящук, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Талят Азізов, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Доктор технічних наук, професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Степан Шабага, Кременецька обласноа гуманітарно-педагогічноа академія ім. Тараса Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики трудового навчання та технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка

Посилання

Базелюк В. Г. Формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. Г. Базелюк. – К., 2008. – 20 с.

Лернер И. Я. Качество знаний учащихся. Какими они должны быть? [Текст]. – М. : Знание, 1978. – С. 39–44.

Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність» // Нормативно-правові акти про наукову та науково-технічну діяльність у вищих навчальних закладах України (У 2 кн. – Кн. 1) / За ред. Ю. І. Горобця та М. І. Панова. – Харків : Право, 2001. – С. 43–63.

Зимняя И. Я. Педагогическая психология [Текст]: учебник для вузов / И .Я. Зимняя. – М., 2001.

Петрова В. Н. Формирование креативной личности в процессе обучения в вузе // Электронный журнал «Знание. Понимание. Умение». – 2009. – № 9 [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.zpu-journal.ru/e- zpu/2009/7/Petrova/

Студенческое научное творчество: сб. / М-во высш. и сред. спец. образования СССР, ЦК ВЛКСМ; редкол.: В. И. Крутов и др. – М. : Молодая гвардия, 1968. – 240 с.

Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: [підручник] / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – 4-те вид., випр.і доп. – К. : Знання, 2004. – 307 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ящук, С., Азізов, Т., & Шабага, С. (2019). НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 140–147. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163255

Номер

Розділ

Статті