СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ІННОВАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163286Ключові слова:
Інформатизація суспільства, технології навчання, інформаційно-комунікаційні технології, засоби ІКТ, види ІКТ.Анотація
У статті розкрито актуальність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сучасний освітній процес. Висвітлено різні підходи до визначення поняття «інформаційно-комунікаційні технології» на різних етапах інформатизації суспільства. Описано основні категорії на базі яких організовується система електронного навчання, а саме: електронні навчальні матеріали, комп’ютерні тестові системи, системи управляння навчанням. Наведено класифікацію засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто окремі види інформаційно- комунікаційних технологій.
Посилання
Leavitt, Harold J. and Thomas L. Whistler. Management in the 1980s. Harvard Business Review, November-December, pp. 41–48.
Биков В. Ю. Відкрита освіта в Єдиному інформаційному просторі // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2010. – Вип. 7. – С. 30–35
Гончарова О. М. Типізація засобів сучасних інформаційно-комунікативних технологій за видами інформаційної діяльності [Електронний ресурс] // О. М. Гончарова ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 52 – 56. Режим доступа: https://visnyk.zu.edu.ua/pdf/visnyk24.pdf
Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі : Навчальний посібник / Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. / – Вінниця, ТОВ «Планер», 2011. – 220 с.
Комп’ютерні технології в освіті: навч. посібн. / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк. – К. : Видавничо- поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 239 с.
Оконь В. Введение в общую дидактику – М. : Высшая школа, 1990 – 393 с.
Підготовка майбутнього вчителя до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / Укладачі К. В. Годлевська, Ю. М. Кобюк. – К., 2016. – 44 с.
Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и технологический аспекты). – 2-е издание, дополненное / И. В. Роберт. – М. : ИИО РАО, 2008. – 274 с.
Сучасні технології навчання у вищій школі: модульний посібник для слухачів авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів МІПК ПУЕТ / В. Ю. Стрельніков, І. Г. Брітченко. – Полтава : ПУЕТ, 2013. – 309 с
Тихонова Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології професійної діяльності педагога: сутність поняття / Т. В. Тихонова // Науковий вісник МДУ ім. В. О. Сухомлинскього: збірник наукових праць / за ред. В. Д. Будака, О. М. Пєхоти. – Випуск 1.33. – Миколаїв: МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2011. С. 101–105