СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ІННОВАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Віталій Дубовик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163286

Ключові слова:

Інформатизація суспільства, технології навчання, інформаційно-комунікаційні технології, засоби ІКТ, види ІКТ.

Анотація

У статті розкрито актуальність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сучасний освітній процес. Висвітлено різні підходи до визначення поняття «інформаційно-комунікаційні технології» на різних етапах інформатизації суспільства. Описано основні категорії на базі яких організовується система електронного навчання, а саме: електронні навчальні матеріали, комп’ютерні тестові системи, системи управляння навчанням. Наведено класифікацію засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто окремі види інформаційно- комунікаційних технологій.

Біографія автора

Віталій Дубовик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Leavitt, Harold J. and Thomas L. Whistler. Management in the 1980s. Harvard Business Review, November-December, pp. 41–48.

Биков В. Ю. Відкрита освіта в Єдиному інформаційному просторі // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2010. – Вип. 7. – С. 30–35

Гончарова О. М. Типізація засобів сучасних інформаційно-комунікативних технологій за видами інформаційної діяльності [Електронний ресурс] // О. М. Гончарова ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 52 – 56. Режим доступа: https://visnyk.zu.edu.ua/pdf/visnyk24.pdf

Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі : Навчальний посібник / Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. / – Вінниця, ТОВ «Планер», 2011. – 220 с.

Комп’ютерні технології в освіті: навч. посібн. / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк. – К. : Видавничо- поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 239 с.

Оконь В. Введение в общую дидактику – М. : Высшая школа, 1990 – 393 с.

Підготовка майбутнього вчителя до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / Укладачі К. В. Годлевська, Ю. М. Кобюк. – К., 2016. – 44 с.

Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и технологический аспекты). – 2-е издание, дополненное / И. В. Роберт. – М. : ИИО РАО, 2008. – 274 с.

Сучасні технології навчання у вищій школі: модульний посібник для слухачів авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів МІПК ПУЕТ / В. Ю. Стрельніков, І. Г. Брітченко. – Полтава : ПУЕТ, 2013. – 309 с

Тихонова Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології професійної діяльності педагога: сутність поняття / Т. В. Тихонова // Науковий вісник МДУ ім. В. О. Сухомлинскього: збірник наукових праць / за ред. В. Д. Будака, О. М. Пєхоти. – Випуск 1.33. – Миколаїв: МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2011. С. 101–105

##submission.downloads##

Як цитувати

Дубовик, В. (2019). СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ІННОВАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 164–170. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163286

Номер

Розділ

Статті