ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Галина Коберник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163291

Ключові слова:

Інновації, навчання, готовність учителя, підготовка, педагогічні технології, організація, студент, викладач.

Анотація

У статті уточнено зміст понять «інновації», «інноваційне навчання», «готовність учителя до впровадження нових педагогічних технологій»; висвітлено перешкоди педагогів різним інноваціям та види цінностей, які слід формувати у майбутніх учителів, щоб запобігти цим перешкодам; визначена структура інноваційної діяльності вчителя та критерії виявлення ефективності цієї діяльності; розкрито етапи поділу процесу засвоєння нових ідей і відповідно етапи сприйняття інновацій учителями; виділені основні компоненти готовності вчителів до впровадження інноваційних технологій у сфері навчання й виховання; висвітлено рівні готовності майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності.

Біографія автора

Галина Коберник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, професор кафедри теорії початкового навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.

Краевский В. В. Соотношение педагогической науки и педагогической практики / В. В. Краевский. – М., 1977. – 64 с.

Луп’як Д. М. Інноваційна діяльність майбутнього вчителя технологій у системі педагогічної освіти / Д. М. Луп’як // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 2004. // Зб. Наук. пр. – Вип. 37. / Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. – 537 с.

Ляудис В. Я. Память как хронотопическая основа личностной самоорганизации / В. Я. Ляудис // Вестник МГУ. Сер. 14. Психология. – 1991. – № 4.– С. 30–34.

Педагогічний словник / За редакцією дійсного члена АПН України Ярмаченка М. Д. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.

Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання в сільській початковій школі: монографія / О. А. Біда. Г. П. Волошина, М. В. Картель та ін.; за заг. ред. Н. С. Побірченко. – Наук. світ, 2002. – 229 с.

Сластенин В. А. Педагогика: Инновационная деятельность / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. – М.: ИЧП «Издательство Магистр», 1977. – 308 с.

Химинець В. В. Інноваційна освітня діяльність / В. В. Химинець.– Ужгород: Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2007. – 364 с.

Rogers E. M. Diffusion of innovations. – No 4, Free Press, 1983 – 453.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коберник, Г. (2019). ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 171–178. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163291

Номер

Розділ

Статті