ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163298Ключові слова:
Вчитель технологій, інноваційні методи навчання, професійна готовність, професійна готовність майбутніх учителів технологій до застосування інноваційних методів навчання, педагогічне дослідження, експериментальна перевірка сформованості професійної готовності.Анотація
Розв’язання багатьох сучасних педагогічних проблем пов’язане із упровадженням в освітній процес інноваційних технологій навчання. Одним із напрямів розв’язання цієї проблеми є підготовка майбутніх учителів технологій до майбутньої інноваційної педагогічної діяльності. Автором статті була розроблена модель формування готовності студентів до застосування інноваційних методів навчання у середніх загальноосвітніх закладах. У статті автор знайомить з результатами педагогічного експерименту з формування готовності студентів до застосування інноваційних методів навчання.
Посилання
Демиденко Т. М. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до інноваційної педагогічної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. М. Демиденко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. – Луганськ, 2004. – 20 с.
Дем’янюк Т. Д. Інноваційні технології трудового виховання учнів : навч.-метод. посіб. / Т. Д. Дем’янюк, Г. Ф. Вознюк, Г. В. Сухолейстер; М-во освіти і науки України [та ін.]. – К. – Рівне : Волинські обереги, 2008. – 175 с.
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: підручник / Ілона Дичківська. – 3-тє вид., випр. – Київ : Академвидав, 2015. – 302 с.
Дубасенюк О. А. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: Монографія / За ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 564 с.
Євтух М. Б. Технологія інноваційної педагогічної освіти / Микола Євтух, Андрій Нісімчук; Ін-т пед. технологій. – Луцьк : Твердиня, 2011. – 453 с.
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні : навч.-метод. посіб. / [Гетта В. Г., Гуревич Р. С., Коберник О. М. та ін.; за заг. ред. О. М. Коберника, Г. В. Терещука]. – Умань : Жовтий, 2008. – 210 с.
Коберник О. М. Інноваційні технології навчання та виховання : навч. посіб. / О. М. Коберник, О. В. Бялик. – Умань : Жовтий, 2010. – 208 с.
Кыверялг А. А. Методы исследования в профессиональной педагогике / А. А. Кыверялг – Таллин: «Валгус», 1980. – 334 с.
Луговий В. І. Психолого-педагогічні засади проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі / [За заг. ред. В. П. Андрущенка, В. І. Лугового]; Нац. АПН України, Ін-т вищої освіти. – К. : Пед. думка, 2011. – 258 с.
Сластенин В. А. Педагогика: Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; Под ред. В. А. Сластенина. – М. : Издательский центр «Академия», 2002. – 576 с.
Стрілець С. І. Інноваційні технології і методи навчання у вищій освіті: проблеми та перспективи // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Серія: Педагогічні науки [Текст]. – Чернігів: Вид. відділ ЧНПУ, 2011. – Вип. 90. – С. 204–209.