ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Вадим Ребенок Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163304

Ключові слова:

Інформаційні технології, професійна підготовка, інтелектуальна активність, професійне навчання, інформатизація, мультимедіа, комп’ютеризація, інтерактивність, інтенсифікація.

Анотація

У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями професійної підготовки, які надають їм великий резерв технічної й технологічної підтримки, що вивільняє значну частину його часу саме для живого спілкування із студентами. Встановлено, що автоматизовані навчальні системи, побудовані на основі гіпертекстової технології, забезпечують кращу здатність до навчання не тільки завдяки наочності інформації, але дозволяють провести діагностику студента, а потім автоматично вибрати один з можливих рівнів вивчення однієї і тієї ж теми.

Біографія автора

Вадим Ребенок, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та безпеки життєдіяльності Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка

Посилання

Бондаренко В. В. Современные педагогические технологи как объективная потребность [Текст] / В. В. Бондаренко, М. В. Ланских. – Харьков : ХНАДУ, 2011. – 146 с.

Горбунова Л. И. Использование информационных технологий в процес се обучения [Текст] / Л. И. Горбунова, Е. А. Субботина // Молодой ученый. – 2013. – № 4. – С. 544–547.

Іващук К. О. Інформаційно-комунікаційні технології – як сучасний засіб в освіті [Електронний ресурс] / К. О. Іващук // Класна оцінка: освітній портал. Режим доступу: http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/informatsiino-komunikatsiini-tekhnologiyi--yak-suc.html.

Підласий Г. П. Учитель і комп’ютер / Г. П. Підласий. – К. : Товариство «Знання», 1988. – 48 с.

Роберт И. В. Основные направления научных исследований в области информатизации профессионального образования. / И. В. Роберт, В. А. Поляков. – М. : Образование и информатика, 2004. – 68 c.

Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий. / Г. К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

Тихобаев А. Г. Интерактивные компьютерные технологи обучения / А. Г. Тихобаев // Вестник Томського государственного педагогического университета. – 2012. – № 8 (123). – С. 81–84.

Шевченко Л. С. Використання мультимедійних технологій з метою підвищення якості навчання в учнів професійно-технічних закладів освіти / Л. С. Шевченко // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – Випуск 3. – Вінниця: ВАТ «Вінобл-друкарня», 2000. – С. 134–138.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ребенок, В. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 200–208. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163304

Номер

Розділ

Статті