СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КОМП’ЮТЕРНА ПІДТРИМКА» ЯК ЗАСОБУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Лариса Хорунжа Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163339

Ключові слова:

Комп’ютерна підтримка, навчальний процес, ефективність, навчання, студент, викладач, інформація, середовище.

Анотація

Стаття присвячена з’ясуванню сутності поняття «комп’ютерна підтримка» як засобу інформаційно-комунікаційної технології для допомоги в досягненні поставленої викладачем педагогічної мети. Представлено основні види, функції та режими використання комп’ютерної підтримки в навчальному процесі. Наголошено на необхідності здійснювати правильну корекцію, розгортати індивідуальні підходи та програми, враховувати психолого-педагогічні показники та критерії ефективності комп’ютерного навчання. Зазначено, що використання комп’ютерів дозволяє знайти оптимальні шляхи вирішення завдань, удосконалюючи при цьому процес навчання.

Біографія автора

Лариса Хорунжа, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Харківського національного автомобільно-дорожнього університету

Посилання

Бухарки на М. Ю. Мультимедийный учебник : что это? / М. Ю. Бухаркина // Иностранные языки в школе. – 2001. – № 4. – С. 29–33.

Житеньова Н. В. Формування пізнавального інтересу учнів 7–9 класів у процесі навчання предметів природничо-математичного циклу за комп’ютерної підтримки : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / Н. В. Житеньова. – Х., 2009. – 20, [1] с.

Педагогічна психологія : навч. посіб. / ред. Л. М. Прокопієнко, Д. Ф. Ніколенко. – К. : Вища шк., 1991. – 183 с.

Рябчинская Е. М. Организация учебно-познавательной деятельности школьников в условиях компьютерного обучения : дис. канд. пед. наук : 13.00.01 / Рябчинская Е. М. – Х., 1993. – 177 с.

Сизинцева Н. А. Информационно-динамическая обучающая среда как фактор развития информационной культуры будущего учителя / Н. А. Сизинцева. – Оренбург, 1999. – 175 с.

Сорокин П. Человек. Цивилизация. Общество / П. Сорокин. – М. : Политиздат, 1992. – 543 с.

Хантер Б. Мои ученики работают на компьютере / Б. Хантер. – М. : Просвещение, 1989. – 224 с.

Harmer J. How to teach English / J. Harmer. – Addison Wesley Longman Limited, 2000.

##submission.downloads##

Як цитувати

Хорунжа, Л. (2019). СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КОМП’ЮТЕРНА ПІДТРИМКА» ЯК ЗАСОБУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 209–215. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163339

Номер

Розділ

Статті