ДО ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Людмила Божко ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163341

Ключові слова:

Проектна і технологічна діяльність, технічні здібності, технічне мислення, методика викладання креслення, графічна підготовка майбутніх вчителів технології, проектні та технічні завдання.

Анотація

У статті обґрунтовано особливості стимулювання проектно-технічного мислення майбутніх учителів трудового навчання, науково аргументовано змістову характеристику понять «технічні здібності», «технічне мислення» та «проектно-технічне мислення», подано методику стимулювання проектно-технічного мислення у майбутніх учителів при вивченні графічних дисциплін. На основі ґрунтовного аналізу сучасних трансформацій у сфері освіти сформульовано вимоги до графічної та технологічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання у контексті компетентнісного підходу, їх професійно значущих якостей.

Біографія автора

Людмила Божко, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

Асистент кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

Посилання

Василейский С. М. Технические способности и условия их развития как пердпосылка технического новаторства / С. М. Василейский // Проблемы способностей. – М. : Издво АПН РСФСР, 1962. – С. 122–126.

Говоров Є. М. Технічне мислення як складова професійної культури майбутнього вчителя технологій / Є. М. Говоров // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. – 2015. – Вип. 130. – С. 193–196.

Давлетшин М. Г Психология технических способностей школьников / М. Г. Давлетшин. – Ташкент, 1973. – 176 с.

Коберник О. М. Проектна технологія : можливості застосування в освіті / О. М. Коберник // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / за ред. проф. З. П. Бакум. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012. – Вип. 36. – С. 11–18.

Левитов Н. Д. Детская и педагогическая психология / Н. Д. Левитов. – М. : Просвещение, 1964. – 478 с.

Ребус Б. М. Психологические основы делового общения / Б. М. Ребус. – М. : Илекса, 2001. – 176 с.

Сидоренко В. К. Технічні здібності як передумова реалізації індивідуальних можливостей школяра на уроках трудового навчання / В. К. Сидоренко, І. А. Білосевич // Молодь і ринок. – 2004. – № 3. – С. 9–13.

Якобсон П. М. Эмоциональная жизнь щкольникв / П. М. Якобсон. – М. : Просвещение, 1966. – 291 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Божко, Л. (2019). ДО ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 216–224. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163341

Номер

Розділ

Статті