ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ

Автор(и)

  • Аліна Дрокіна Українська інженерно-педагогічна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163364

Ключові слова:

Інформаційно-комунікаційні технології, професійна компетентність, інформаційно-методична компетентність, підготовка майбутніх учителів початкової школи.

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування інформаційно-методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. На основі аналізу сучасних психолого-педагогічних досліджень обґрунтовано доцільність удосконалення процесу навчання майбутніх учителів початкових класів шляхом формування в них інформаційно-методичної компетентності.  З’ясовано, що інформаційно-методична компетентність є однією  з  найважливіших складових професійної компетентності педагога; виражає єдність теоретичної та практичної готовності фахівця до подальшої професійної діяльності в умовах інформатизації освіти.

Біографія автора

Аліна Дрокіна, Українська інженерно-педагогічна академія

Здобувач кафедри інтелектуальної власності та креативної педагогіки Української інженерно-педагогічної академії

Посилання

Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти [Електроннийресурс] / В. Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 1 (15). – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em.html

Валюк В. Методологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії / В. Валюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2012. – Ч. 4. – С. 59–65

Жалдак М. І. Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики / М. І. Жалдак, Ю. С. Рамський, М. В. Рафальська // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. – Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2009. – № 7 (14). – С. 3–10

Концепція педагогічної компетентності майбутніх учителів у системі ступеневої підготовки спеціалістів початкової ланки освіти / Л. В. Банашко, О. М. Севастьянова, Б. С. Крищук, С. І. Тафінцева. – Режим доступу: http://www.kgpa.km.ua. – Назва з екрану

Коробова І. В. Формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього учителя фізики / І. В. Коробова // Інформаційні технології в освіті. – 2011. – Вип. 9. – С. 163–168

Проект Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки // Вища школа. – 2013. – № 2. – С. 102.

Садовая В. В. Формирование профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы в информационно-образовательной среде / В. В. Садовая // КПЖ. 2013. – № 2 (97). – С. 27–32.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дрокіна, А. (2019). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 249–254. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163364

Номер

Розділ

Статті