ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ)»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163380Ключові слова:
Професійна освіта, професійна підготовка, вища професійна освіта, технологічний підхід, компетентнісний підхід, компетентнісно орієнтована технологія навчання, педагогічні технології, освітні технології.Анотація
У статті наведено об’єктивні і суб’єктивні чинники, що негативно впливають на якість підготовки студентів вищої професійної освіти. До основних таких чинників віднесено відсутність галузевих стандартів, недостатній рівень використання інноваційних технологій, невідповідність фахової підготовки вимогам галузі і ринку праці. Однією з основних умов розв’язання окреслених проблем є зміна свідомості кожного педагога, формування у нього нового педагогічного мислення і розвиток технологічного бачення усієї перспективи професійної підготовки. У статті також окреслено основні ознаки зростання інтересу вищої професійної школи до різних технологій навчання.
Посилання
Виленский В. Я. Технологии профессионально-ориентированного обучения в высшей школе : учебное пособие / В. Я. Виленский, П. И. Образцов, А. И. Уман / под ред. В. А. Сластенина. – М. : Педагогическое общество России. – 2004. – 275 с.
Коменський Я. А. Избранные педагогические сочинения. В 2-х т. Т. 2. / Я. А. Коменський / под ред. А. И. Пискунова. – М. : Педагогика, 1982. – 576 с.
Кумбс Ф. Кризис образования в современном мире. Системный анализ / Ф. Кумбс. – М. : Прогресс, 1970. – 264 с.
Павленко Н. О. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Павленко Наталія Олександрівна. – Полтава, 2008. – 332 с. – Бібліогр. : с. 306–332.
Падалко Н. Й. Формування професійних знань в майбутніх програмістів у процесі вивчення математичних дисциплін : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Падалко Ніна Йосипівна. – Житомир, 2008. – 21 с.
Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. – М. : Логос, 1999. – 272 с.
Сисоєва С. О. Психологія та педагогіка : підручник для студентів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю традиційної та дистанційної форм навчання / С. О. Сисоєва, Т. Б. Поясок. – Вид. 2-ге, доп. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2008. – 532 с.
Сластенин В. А. О современных подходах к подготовке педагога / В. А. Сластенин, Н. Г. Руденко // Педагогика. – 1999. – №6. – С. 55–62.
Venkataiah N. Educational Technology / N. Venkataiah. – New Delhi : Aph Publishing Corporatio, 2008. – 238 p.