ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ)»

Автор(и)

  • Олег Малишевський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163380

Ключові слова:

Професійна освіта, професійна підготовка, вища професійна освіта, технологічний підхід, компетентнісний підхід, компетентнісно орієнтована технологія навчання, педагогічні технології, освітні технології.

Анотація

У статті наведено об’єктивні і суб’єктивні чинники, що негативно впливають на якість підготовки студентів вищої професійної освіти. До основних таких чинників віднесено відсутність галузевих стандартів, недостатній рівень використання інноваційних технологій, невідповідність фахової підготовки вимогам галузі і ринку праці. Однією з основних умов розв’язання окреслених проблем є зміна свідомості кожного педагога, формування у нього нового педагогічного мислення і розвиток технологічного бачення усієї перспективи професійної підготовки. У статті також окреслено основні ознаки зростання інтересу вищої професійної школи до різних технологій навчання.

Біографія автора

Олег Малишевський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Виленский В. Я. Технологии профессионально-ориентированного обучения в высшей школе : учебное пособие / В. Я. Виленский, П. И. Образцов, А. И. Уман / под ред. В. А. Сластенина. – М. : Педагогическое общество России. – 2004. – 275 с.

Коменський Я. А. Избранные педагогические сочинения. В 2-х т. Т. 2. / Я. А. Коменський / под ред. А. И. Пискунова. – М. : Педагогика, 1982. – 576 с.

Кумбс Ф. Кризис образования в современном мире. Системный анализ / Ф. Кумбс. – М. : Прогресс, 1970. – 264 с.

Павленко Н. О. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Павленко Наталія Олександрівна. – Полтава, 2008. – 332 с. – Бібліогр. : с. 306–332.

Падалко Н. Й. Формування професійних знань в майбутніх програмістів у процесі вивчення математичних дисциплін : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Падалко Ніна Йосипівна. – Житомир, 2008. – 21 с.

Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. – М. : Логос, 1999. – 272 с.

Сисоєва С. О. Психологія та педагогіка : підручник для студентів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю традиційної та дистанційної форм навчання / С. О. Сисоєва, Т. Б. Поясок. – Вид. 2-ге, доп. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2008. – 532 с.

Сластенин В. А. О современных подходах к подготовке педагога / В. А. Сластенин, Н. Г. Руденко // Педагогика. – 1999. – №6. – С. 55–62.

Venkataiah N. Educational Technology / N. Venkataiah. – New Delhi : Aph Publishing Corporatio, 2008. – 238 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Малишевський, О. (2019). ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ)». Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 276–282. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163380

Номер

Розділ

Статті