ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Людмила Обманець Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163392

Ключові слова:

Креативність, інструментально-виконавська підготовка, фахова підготовка майбутніх учителів музики.

Анотація

У статті розглядається сутність та зміст поняття «креативність» та висвітлено складові креативності як компоненту інструментально-виконавської підготовки, яка спрямована на оволодіння майбутніми вчителями музики творчими технологіями та формування в них зазначеного утворення. Виокремлено професійно важливі якості  креативної особистості, що забезпечує її творчу активність. Важливе місце відводиться аналізу категорії «креативність» та стану окресленої проблеми у музично-педагогічних дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців. Аргументована необхідність креативного розвитку студентів в процесі інструментально-виконавської підготовки.

Біографія автора

Людмила Обманець, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри інструментального виконавства факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Aнaньев Б. Г. Человек кaк предмет познaния / Б. Г. Aнaньев. – СПб. : Питер, 2002. – 228 с.

Гусейновa Л. В. Iнструментaльно-виконaвськa творчiсть як зaсiб професiйної пiдготовки педaгогa музикaнтa / Л. В. Гусейновa // Нaуковi зaписки Нiжинського педaгогiчного унiверситету iм. Миколи Гоголя: Серiя Психолого-педaгогiчнi нaуки. – № 1. – Нiжин : НДПУ, 2002. – С. 103–105.

Каузова А. Г. Гуманно-личностный подход и развивающие тенденции в фортепианно-исполнительском обучении // Преподаватель. –1999. – № 4.– С. 33–36.

Мaркевич Д. Психологические фaкторы в фортепиaнном обучении / Д. Мaркевич // Ребёнок зa роялем: Педaгоги-пиaнисты социaлистических стрaн о фортепиaнной педaгогике. Сборник стaтей / Ред. Г. Бaлтер. – М. : Музикa, 1981. – С. 21–27.

Пaдaлкa Г. М. Педaгогiкa мистецтвa (Теорiя i методикa виклaдaння мистецьких дисциплiн) / Гaлинa Микитiвнa Пaдaлкa. – К. : Освiтa Укрaїни, 2010. – 274 с.

Ростовський О. Я. Педагогіка музичного сприймання: Навч.-метод. Посібник. – К. : Ін-т змісту і методів навчання, 1997. – 248 с.

Сергеева Д. Н. Развитие креативности педагогов в процессе разрешения конфликтов. Образование и наука. 2016;(5):107-122. DOI:10.17853/1994-5639-2016-5-107-122.

Цыпин Г. М. Музыкaльно-исполнительское искусство: теория и прaктикa / Г. М. Цыпин. – СПб. : Aлетейя, 2001. – 320 с.

Mednich S.A. The associative basis of the creative process // Psychol. Rewiew. 1969. № 2

Torrance E. P. Guiding creative talent – Englewood Cliffs. – NY: Prentice-Hall, 1964.

Torrance E. P. The Torrance Test of creative thinking: Technical-norm manual. III, 1974.

##submission.downloads##

Як цитувати

Обманець, Л. (2019). ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 293–298. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163392

Номер

Розділ

Статті