ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163399Ключові слова:
Педагогічна практика, майбутній учитель образотворчого мистецтва, компетентнісний підхід, професійна компетентність, предметна компетентність, предметна компетентність майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Анотація
У статті розглянута проблема формування предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобом педагогічної практики, визначено сутність понять «професійна компетентність», «предметна компетентність» та «предметна компетентність майбутніх учителів образотворчого мистецтва», розкрито механізми застосування засобів педагогічної практики у процесі формування предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Предметні компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва є складником професійної компетентності.
Посилання
Дорошенко Е. Г. Развитие предметной компетентности студента на основе методики проектно-исследовательского обучения курсу «Теоретические основы информатики» / Е. Г. Дорошенко. – Автореф. дис.канд. пед. наук: 13.00.02. – Красноярск, 2009.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина та ін.; ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.
Лекції з педагогіки вищої школи: навч. посіб./ Pед. В. І. Лозовa. – Х. : ОВС, 2006. – 496 с.
Малинская Л. Л. Педагогические условия подготовки будущих учителей изобразительного искусства к руководству художественно-творческой деятельностью школьников / Л. Л. Малинская. – Автореф. дис.канд. пед. наук: 13.00.08. – Уфа, 2015.
Сучасний психолого-педагогічний словник / авт. кол. за заг. ред. О. І. Шапран. – Переяслав-Хмельницький (Київська область): Домбровська Я. М., 2016. – 473 с.
Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2010. – 456 с.
Ялалов Ф. Г. Многомерные педагогические компетенции / Ф. Г. Ялалов // Педагогика. – 2012. – № 4. – С. 45–53.