МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Олена Ящук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163402

Ключові слова:

Молодші школярі, початкова школа, підготовка вчителя, модель професійної підготовки, структурні компоненти, формування логічних умінь, логіка, блоки структурно-змістовної моделі, педагогічні умови.

Анотація

Зміни у змісті та концептуальних основах початкової освіти зумовлюють соціальну потребу в підготовці нового покоління вчителів. Важливим методом та засобом наукового пізнання та удосконалення процесу професійної підготовки майбутнього вчителя є процес моделювання. Використання методу моделювання у нашому дослідженні покликано: визначити пріоритетні напрями формування логічних умінь учнів початкової школи; забезпечити системність і цілісність процесу підготовки до їх формування у педагогічних закладах вищої освіти; зорієнтувати процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на формування логічних умінь молодших школярів.

Біографія автора

Олена Ящук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Подласый И. П. Педагогика. Новый курс : учеб. для студ. пед. вузов : в 2 кн. / Иван Павлович Подласый. – М. : ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – 576 с.

Лодатко Є. О. Моделювання в педагогіці: точки відліку [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку. – 2010. – Вип. 1. – Режим доступу : http://intellect–invest.org.ua/pedagog_editions_e–magazine_pedagogical. – Назва з екрана

Почуєва О. О. Моделювання в теорії управління освітніми процесами [Електронний ресурс] / О. О. Почуєва. – Режим доступу : http://www. zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip10.html. – Назва з екрана

Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.

Чаплак Я. В. Культурологічний підхід у підготовці майбутніх практичних психологів / Чаплак Я. В., Чаплак М. В. // Современные научные исследования и инновации. – 2011. – № 6 [Электронный ресурс]. – URL: http://web.snauka.ru/issues/2011/10/3113 (дата обращения: 30.09.2017).

Лекції з педагогіки вищої школи : навч. посіб. / за ред. В. І. Лозової. – Харків: ОВС, 2006. – 496 с.

Фіцула М. М. Педагогіка : навч. посіб. / М. М. Фіцула. – 3-тє вид., стер. – К. : Академвидав, 2009. – 560 с.

Теорія і методика професійної освіти : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Т. Ю. Осипова, Р. С. Гурін (та ін.) ; за ред. З. Н. Курлянд. – К. : Знання, 2012. – 390с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ящук, О. (2019). МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 321–329. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163402

Номер

Розділ

Статті