АКТУАЛІЗАЦІЯМОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВМУЗИКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Кремешна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Світлана Бондаренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163403

Ключові слова:

Майбутні учителі музики, мотив, мотивація, педагогічні умови, професійна діяльність.

Анотація

У статті висвітлюється проблема актуалізації мотивації майбутніх педагогів-музикантів до професійної діяльності. У даному контексті автори розглядають низку педагогічних умов, серед яких: орієнтація навчально-виховного процесу на розвиток творчого потенціалу студентів; опора при організації начального процесу на психолого-педагогічну теорію мотивації; орієнтація навчально-виховного процесу на професійний саморозвиток студентів (самопізнання, самоідентифікація, самоорганізація, самореалізація); урахування індивідуальних особливостей студентів; сприяння в створенні сприятливого професійного творчого мікроклімату у вуз.

Біографії авторів

Тетяна Кремешна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Світлана Бондаренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Асмолов А. Г. Психология личности / А. Г. Асмолов. – М. : Смысл, 2007. – 519 с.

Божович Л. И. Проблемы формирования личности : Избранные психологические труды / Под ред. Д. И. Фельдштейна. – 3-е изд. – М. : Московский психолого-социальный институт, Воронеж: НПО «МОДЕК», 2001. – 325 с.

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 207 с.

Виханский О. С. Менеджмент: человеческая стратегия, организация, прогресс. – 3-е изд. – М. : Гардарики, 2003. – 528 с.

Грабал В. Некоторые проблемы мотивации учебной деятельности учащихся / В. Грабал // Вопросы психологии. – 1987. – № 1 январь- февраль. – С. 56–60.

Зимняя И. А. Педагогическая психология : учебник для вузов. – И. А. Зимняя. – М. : Издательская корпорация «Логос», 2000. – 384 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин – СПб. : Питер, 2000. – 512 с.

Каверин С. Б. Мотивация труда / С. Б. Каверин. – М. : Изд-во «Институт психологии РАН», 1998. – 224 с.

Кокурина И. Г. Общение и мотивация трудовой деятельности / И. Г. Кокурина // Общение и оптимизация совместной деятельности [Под ред. Г. М. Андреевой и Я. Яноушека]. – М. : Изд.-во МГУ, 1987. – С. 189–198.

Леонтьев А. Н. Потребности, мотивы, эмоции / А. Н. Леонтьев. – М. : МГУ, 1971. – 40 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 312 с.

Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу. – СПб, 1999. – 400 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кремешна, Т., & Бондаренко, С. (2019). АКТУАЛІЗАЦІЯМОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВМУЗИКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 330–336. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163403

Номер

Розділ

Статті