ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТІСНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПОЗААУДИТОРНІЙ РОБОТІ

Автор(и)

  • Катерина Маслюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163406

Ключові слова:

Педагогічні умови, студент-філолог, виховання, особистісне самовизначення, позааудиторна робота, інститут кураторів, академічна група.

Анотація

У статті розкривається важливість формування у студентів-філологів культури особистісного самовизначення в сучасних умовах. А також звертається увага на зв’язок культури особистісного самовизначення з тим, що для значної кількості студентів характерне порушення рівноваги внутрішнього світу, посилення неадекватності самоставлення та ставлення до життя, невпевненість у власних силах. У означеному дослідженні розкрито основні педагогічні умови та стратегії якісної співпраці студента та куратора, проаналізовано форми взаємодії та сукупність прийомів і способів соціального впливу на індивіда.

Біографія автора

Катерина Маслюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри української мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Бех І. Д. Виховання особистості. У двох книгах. Кн. друга. Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. – 342 с.

Волковницька Т. М. Робота куратора академічної групи вищого навчального закладу як педагогічна умова / Т. М. Волковницька. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://visnyk.chnpu.edu.ua/wpfb_d1=965

Генишер Е. С. Педагогические условия воспитания правовой культуры студента / Е. С. Генишер // Вестник ОГУ. – 2011. – № 11 (130). – С. 183–189.

Голубова Г. В. Педагогічні умови розвитку обдарованості студентів / Г. В. Голубова. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.rusnauka.com/9_NND_2012/Pedagogica/2_105345.doc.htm

Гришаев О. В. Профессиональная роль куратора / О. В. Гришаев, М. В. Щербакова // Электронный журнал об образовании. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.akvobr.ru/professionalnaja_rol_kuratora.html

Давіденко Н. О. Куратор академічної групи – вихователь, науковець, організатор у вищих технічних закладах освіти / Н. О. Давіденко // Педагогические науки / Методические основы воспитательного процесса. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.rusnauka.com/7._DN_2007/Pedagogica/20723.doc.htm

Кочерга О. М. Роль куратора академічної групи у формуванні соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://gnpu.edu.ua/files/VIDANNITY/VISNUK_17/V17_70_75.pdf

Кравченко І. Планування та здійснення виховної роботи у вищому навчальному закладі / Іван Кравченко // Педагогічні науки. – 2013. – № 3 (59). – С. 70–75.

Кролевецкая Е. Н. Развитие субъект-субъектных отношений во взаимодействии куратора и студенческой группы: дис. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Кролевецкая Елена Николаевна. – Белгород, 2006. – 215 с.

Мурасова А. Р. Педагогическое сопровождение культурного самоопределения студентов / А. Р. Мурасова. – Ульяновск : УлГПУ, 2009. – 131 с.

На допомогу куратору студентської групи / укл. Л. В. Мороз. [б.м.], 2004. – 346 с.

Осипова Т. Ю. Виховна робота зі студентською молоддю: навч. посіб. / Т. Ю. Осипова, І. О. Бартенєва, О. О. Біла; [за заг. ред. Т. Ю. Осипової]. – Одеса : Фенікс, 2006. – 228 с.

Педагогічна практика студентів: Інструктивні матеріали / [уклад.: Д. Д. Герцюк, Т. В. Равчина, С. Б. Цюра, Х. П. Мазепа]. – Львів : Вид. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2003. – 80 с.

Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій: навч. посіб. / О. М. Пєхота та ін. – К. : В-во А.С.К., 2003. – 240 с.

Романова С. Роль куратора академічної групи у виховному процесі у вищих технічних закладах освіти / Світлана Романова // Рідна школа. – 2005. – № 6. – С. 36–39.

Хорошайло О. С. Робота куратора з духовно-морального виховання студентів, що навчаються в інтегрованих групах / О. С. Хорошайло // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2011. – № 5 (46). – С. 183–192.

Цыбин Е. А. Педагогическое сопровождение коммуникативного развития студентов: автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук: спец.: 13.00.01 / Е. А. Цыбин. – Ульяновск, 2005. – 27 с.

Шевчук І. В. Роль куратора академічної групи в організації дозвіллєвої діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Ірина Василівна Шевчук. [Електронний ресурс]. Режим доступу: irbisnbuv.gov.ua/cgi-bin/cgiirbis_64exe

##submission.downloads##

Як цитувати

Маслюк, К. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТІСНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПОЗААУДИТОРНІЙ РОБОТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 344–354. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163406

Номер

Розділ

Статті