ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНО- ЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ

Автор(и)

  • Ганна Созикіна Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Наталія Саєнко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163409

Ключові слова:

Майбутній інженер, професійно-етичний розвиток, викладач, відповідальність, складники.

Анотація

У статті визначено роль викладача у реалізації гуманітарного компонента підготовки інженерів. Наголошено на відповідальності педагога за забезпечення духовно-етичного розвитку фахівця. Проаналізовано погляди на відповідальність викладача у працях зарубіжних та вітчизняних учених. Визначено складники відповідальності викладача технічного вишу як умови забезпечення професійного та особистісного розвитку студентів. Позначено шляхи та засоби впливу відповідальності викладача на моральний розвиток майбутніх фахівців.

Біографії авторів

Ганна Созикіна, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Викладач кафедри іноземних мов Харківського національного автомобільно-дорожнього університету

Наталія Саєнко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов Харківського національного автомобільно-дорожнього університету

Посилання

Андреева Г. М. Современная социальная психология на Западе: (Теорет. направления) / Андреева Г. М., Богомолова Н. Н., Петровская Л. А. – М. : Изд-во МГУ, 1978. – 270 с.

Барбина Е. С. Формирование педагогического мастерства учителя в системе непрерывного педагогического образования / Барбина Е. С. – К. : Вища школа, 1997. – 153 с.

Ельчанинов А. В. Записи / Александр Викторович Ельчанинов. – М. : Сов. Россия, 1992. – 202 с.

Інженер ХХІ століття: особистість і професіонал в світлі гуманізації та гуманітаризації вищої технічної освіти: монографія; за ред. М. Є. Добрускіна. – Х. : «Рубікон», 1999. – 512 с.

Калінін В. О. Педагогічна технологія «діалог культур» як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: монографія / Калінін В. О. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 276 с.

Колин К. Информационная глобализация общества и гуманитарная революция / К. Колин // Вестник высшей школы. – 2002. – №8. – С. 3–9.

Маслов С. И. Дидактические основания духовно-нравственного воспитания / С. И. Маслов // Педагогика. – 2008. – № 9. – С. 46–51.

Основы педагогического мастерства: учеб. пособ. для пед. спец. учеб. заведений / Зязюн И. А., Кривонос И. Ф., Тарасевич Н. Н. и др.; Под ред. И. А. Зязюна. – М.: Просвещение, 1989. – 302 с.

Пономарьов О. С. Відповідальність як педагогічна категорія : навч.- метод. посіб. / О. С. Пономарьов, Н. В. Середа, М. К. Чеботарьов. – Х.: Вид-во Підручник НТУ «ХПІ», 2013. – 172 с.

Радул В. В. Соціальна зрілість молодого вчителя / Радул В. В. – К. : Вища школа, 1997. – 269 с.

Роджерс К. Свобода учиться [Текст] / К. Роджерс, Д. Фрейберг. – М. : Смысл, 2002. – 527 с.

Шпалінський В. В. Мотивація в управлінській діяльності: навч. посіб. / В. В. Шпалінський, Т. В. Кожухова. – Х. : Інститут післядипломної освіти, 2002. – 130 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Созикіна, Г., & Саєнко, Н. (2019). ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНО- ЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 363–369. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163409

Номер

Розділ

Статті