ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ «ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ» У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВМАГІСТРАТУРИ З КНР
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163417Ключові слова:
Спецкурс, концертно-виконавська компетентність, інструментальна підготовка, вправи форми, засоби, положення, аутогенні тренування, емоційна усталеність.Анотація
У статті висвітлюється методика та особливості впровадження у процесі фахової (фортепіанної) підготовки майбутніх піаністів з КНР елективного курсу «Основи формування концертно-виконавської компетентності». Автор розглядає етапи, дидактичні засоби організації елективного курсу, основні положення, якими керувались при виборі навчального матеріалу. У статті висвітлюються основні теми, які були запропоновані студентам для вивчення на заняттях елективного курсу та різноманітні форми його організації: лекційні заняття, семінарські заняття (оргдіалог, круглий стіл, диспут), практичні заняття, самостійна робота.
Посилання
Гриндер Д. Из лягушек в принцы. Нейро-лингвистическое программирование / Д. Гриндер, Р. Бэндлер. – Воронеж : НПО «МОДЭК», 1994. – 240 с.
Кирнарская Д. К. Психология музыкальной деятельности. Теория и практика: Уч. пособие для студентов // Д. К. Кирнарская, Н. И. Киященко, К. В. Тарасова. – М. : Академия, 2003. – 237 с.
Коган Г. У врат мастерства / Г. Коган. – М. : Советский композитор, 1977. – 177 с.
Сизова Е. Р. Профессиональная компетентность специалиста-музыканта: структура, содержание, методы развития / Е. Р. Сизова // Высшее образование. – 2007. – № 11. – С. 36–38.
Цагарелли Ю. А. Психология музыкально-исполнительской деятельности : [учеб. пособие] / Ю. А. Цагарелли. – С.-Пб.: Композитор Санкт-Петербург, 2008. – 368 с.