МИСТЕЦЬКА ОСВІТА В СЕРБІЇ ТА УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163419Ключові слова:
Мистецька освіта, навчання, культура, проблеми розвитку, досвід, педагогічні ідеї, історія.Анотація
У статті розглядаються питання, пов’язанні з концептуалізацією наукових підходів у галузі мистецької освіти Сербії та України. На основі наукових позицій авторів досліджено проблеми розвитку мистецької освіти у зазначених країнах, виявлено критерії якості наукової роботи у сфері мистецької освіти. Важливе місце відводиться проблемам дослідження соціальної бази мистецької освіти у зв’язку із визначенням методологічного її фундаменту, отримання знання щодо основних закономірностей дидактичних процесів в мистецтві, питань удосконалення змісту і технологій мистецького навчання.
Посилання
Выготский Л. С. Психология искусства. – М. : Педагогика, 1987. – 344 с.
Гройсман А. Л. Основы психологии художественного творчества. – М. : Когито-Центр, 2003. – 187 с.
Егорова В. В мире современной сербской музыки / В. Егорова. – М. : Композитор, 1999. – 184 с.
Ермолаева-Томина Л. Б. Психология художественного творчества. – М. : Академический проект, 2003. – 304 с.
Михайличенко О. В. Музично-евтетичне виховання дітей та молоді в Україні (друга половинаХIХ– початок ХХст.).– Суми: Мрія-1, 2005. – 292 с.
Сова М. О. Основи інтеграції художньо-культурологічних знань. – Мелітополь: Таврія, 2003. – 448 с.
Туманов И. Н. Подготовка художника-педагога и современная художественная культура // Искусство и образование, 2003, № 3. – С. 32–38.