ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Олексій Торубара Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163423

Ключові слова:

Професійна підготовка, активність, індивідуальні якості, навчальний процес, інтерактивність, компетентність, інформатизація освіти, творчість, толерантність.

Анотація

У статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх учителів в умовах сьогодення та сучасні гуманістичні пріоритети вищої педагогічної освіти, які вимагають розвитку суб’єктності майбутніх педагогів, їх самостійності, творчої активності, посилення відповідальності за власний професійний розвиток. Визначено, що важливим завданням педагогічних навчальних закладів є професійна підготовка майбутніх учителів до впровадження нових технологій навчального й виховного процесу у майбутній професійній діяльності,  а основою його професіоналізму стає суб’єктність, факторами якої є висока осмис леність життя, мотивація з гуманістичною спрямованістю і внутрішнім контролем.

Біографія автора

Олексій Торубара, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Доктор педагогічних наук, професор кафедри професійної освіти та безпеки життєдіяльності, декан технологічного факультету Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка

Посилання

Баловсяк Н. В. Формування інформаційної компетентності майбутнього економіста в процесі професійної підготовки: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Надія Василівна Баловсяк. – К., 2006. – 334 c.

Бєлова О. К. Педагогічні технології в сучасній освіті : навч. посіб. для вищ. навч. закл. інж.-пед. спец. / О. К. Бєлова, О. Е. Коваленко. – Укр. інж.-пед. акад. – Х. : Контраст, 2008. – 148 с.

Зязюн І. А. Процеси модернізації сучасної педагогічної освіти в Україні / І. А. Зязюн // Професійна освіта: педагогіка і психологія: польсько-українскьий журнал / за ред. Т. Левовацького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова – Київ: AJD, 2006. – Вип. VIII. – С. 105–115.

Дидактичні основи професійної освіти : навч. посіб. для вищ. навч. закл. інж.-пед. спец. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, З. І. Гирич, В. В. Кулешова, О. О. Прохорова. –Укр. інж.-пед. акад. – Х. : Контраст, 2008. – 144 с.

Дубасенюк О. А. Професійна підготовка майбутніх вчителів до педагогічної діяльності: монографія / О. А. Дубасенюк, Т. В. Семенюк, О. Є. Антонова. – ЖДУ ім. І. Франка. – Житомир, 2003. – 192 с.

Коваленко Е. Э. Методика профессионального обучения: учеб. для инженеров-педагогов, преподавателей спецдисциплин системы проф.- техн. и высшего образований / Е. Э. Коваленко. – Харьков : Штрих, 2003. – 480 с.

Лодатко Є. О. Моделювання в педагогіці: точки відліку / Є. О. Лодатко. // Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку. − 2010. − Випуск № 1. − Режим доступу : http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_emagazine_pedagogical_science_vypuski_n1_2010_st_2.

Матвієнко О. В. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня: дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Матвієнко Олена Валеріївна. – К., 2010. – 496 с.

Никитина Н. Н. Основы профессионально-педагогической деятельности: учеб. пособ. [для студ. учреждений сред. проф. образования] / Н. Н. Никитина, О. М. Железнякова, М. А. Петухов. – М. : Мастерство, 2002. – 288 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Торубара, О. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 418–425. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163423

Номер

Розділ

Статті