ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У ПОБУДОВІ КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163468Ключові слова:
Методика навчання математики, педагогічні інновації, оновлення змісту, наскрізні лінії, програмне забезпечення, методологія математики.Анотація
У статті розкривається необхідність оновлення змісту навчання методики математики. Висвітлюються окремі педагогічні інновації, що доцільно врахувати у навчанні методики математики майбутніх учителів. Показано необхідність врахування зв’язків методики навчання математики з методологією математики. Розглянуто особливості використання програмного забезпечення і впровадження наскрізних ліній ключових компетентностей.Посилання
Ачкан В. В. Інноваційний педагогічний досвід шкільної математичної освіти у країнах Європейського союзу / В. В. Ачкан //Український педагогічний журнал. – 2016. – № 2. – С. 112–119.
Васильєва Д. В. Аксіологічний потенціал підручників з математики для старшої школи / Д. В. Васильєва // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Педагогічна думка. 2015. – Вип. 15. – Ч. 1 – C. 70–78.
Возносименко Д. А. Підготовка майбутніх вчителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання шляхом проектної діяльності / Д. А. Возносименко// Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: зб. наук. пр. – Суми : ВВП «Мрія», 2016 – № 2 (56). – С. 202–209.
Кугай Н. В. Методологічні знання майбутнього вчителя математики. [монографія] / Кугай Н. В.. – Харків: ФОП Панов А. М., 2017. – 337 с.
Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (5–9 класів// Математика в рідній школі, – 2017. –№ 7–8.
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/konczepcziya.pdf