ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У ПОБУДОВІ КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»

Автор(и)

  • Валентина Бевз НПУ імені М. П. Драгоманова, Україна
  • Тетяна Годованюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163468

Ключові слова:

Методика навчання математики, педагогічні інновації, оновлення змісту, наскрізні лінії, програмне забезпечення, методологія математики.

Анотація

У статті розкривається необхідність оновлення змісту навчання методики   математики. Висвітлюються окремі педагогічні інновації, що доцільно врахувати у навчанні методики математики майбутніх учителів. Показано необхідність врахування зв’язків методики навчання математики з методологією математики. Розглянуто особливості використання програмного забезпечення і впровадження наскрізних ліній ключових компетентностей.

Біографії авторів

Валентина Бевз, НПУ імені М. П. Драгоманова

Доктор педагогічних наук, професор кафедри математики і теорії та методики навчання математики НПУ імені М. П. Драгоманова

Тетяна Годованюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики  Уманського державного педагогічного імені Павла Тичини

Посилання

Ачкан В. В. Інноваційний педагогічний досвід шкільної математичної освіти у країнах Європейського союзу / В. В. Ачкан //Український педагогічний журнал. – 2016. – № 2. – С. 112–119.

Васильєва Д. В. Аксіологічний потенціал підручників з математики для старшої школи / Д. В. Васильєва // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Педагогічна думка. 2015. – Вип. 15. – Ч. 1 – C. 70–78.

Возносименко Д. А. Підготовка майбутніх вчителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання шляхом проектної діяльності / Д. А. Возносименко// Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: зб. наук. пр. – Суми : ВВП «Мрія», 2016 – № 2 (56). – С. 202–209.

Кугай Н. В. Методологічні знання майбутнього вчителя математики. [монографія] / Кугай Н. В.. – Харків: ФОП Панов А. М., 2017. – 337 с.

Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (5–9 класів// Математика в рідній школі, – 2017. –№ 7–8.

Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/konczepcziya.pdf

##submission.downloads##

Як цитувати

Бевз, В., & Годованюк, Т. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У ПОБУДОВІ КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ». Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 8–16. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163468

Номер

Розділ

Статті