ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ СПІВУ

Автор(и)

  • Петро Волошин Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163471

Ключові слова:

Професійна майстерність, виконавська діяльність, вокальна підготовка, постановка дихання, опора звука, вокальна дикція, вокальний діапазон, тембр, саморегуляція.

Анотація

У статті розглядаються важливі аспекти пов’язані з реалізацією індивідуальної творчості й високого рівня професійної майстерності музиканта у виконавській діяльності. Важливою умовою зростання рівня професійної підготовки майбутніх учителів музики є насамперед удосконалення вокальної підготовки через оновлення її змісту та упровадження в навчальний процес сучасних підходів та технологій. Особлива увага приділена аналізу специфічних вокальних здібностей дитини та фундаментальним розділам навчання вокалу (основи постановки дихання; опора звука; вокальна дикція; діапазон, сила, об’єм, яскравість; стиль, манера виконання).

Біографія автора

Петро Волошин, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Василенко Л. М. Взаємодія вокальних і методичних компонентів у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів музики: дис. …канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. М. Василенко. К., 2003. 208 с.

Гребенюк Н. Є. Формування вокально-виконавських навичок та роль міжособистісного спілкування у класі сольного співу: дис. …канд. мистецтвознавства: 17.00.02 / Н. Є. Гребенюк. – К., 1994. – 179 с.

Маруфенко О. В. Формування вокально-слухових навичок майбутнього вчителя музики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання» / О. В. Маруфенко. – Київ, 2007. – 21 с.

Масол Л. М. Предметний тиждень. Музика. У двох частинах. Частина 2: методичний посібник для вчителів / Л. М. Масол, Ю. О. Очаківська. – Х.: Скорпіон, 2005. – 80 с.

Панченко Г. П. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики в процесі вокальної підготовки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання» / Г. П. Панченко. – Київ, 2007. – 21 с.

Слєпцова О. В. Підготовка педагогів-вокалістів у творчий спадщині діячів Харківської національної музично-педагогічної школи (20‒70 рр. XX ст.): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / О.В.Слєпцова. – Х., 1998. – 21 с.

Тоцька Л. О. Становлення української вокальної педагогічної школи в історичному аспекті / Л. О. Тоцька // Наукові записки: збірник наукових статей НПУ імені М. П. Драгоманова [укл. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко]. – К.: НПУ, 2004. – Випуск LV (55).  С. 199‒203.

Юцевич Ю. Є. Теорія і методика та розвитку співацького голосу / Ю. Є. Юцевич // Навч.-метод. посібник для викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів, учителів шкіл різного типу. – К.: ІЗМН, 1998. – 160 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Волошин, П. (2019). ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ СПІВУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 36–44. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163471

Номер

Розділ

Статті