АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ СТВОРЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Марія Медведєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163472

Ключові слова:

Особистісно орієнтоване навчання, дискретна математика, інформаційне середовище, інформаційні технології, вищий навчальний заклад, диференціація, електронний навчальний ресурс, інформаційне предметне середовище.

Анотація

У статті розглядаються вимоги до організації особистісно орієнтованого навчання дискретної математики студентів у вищих навчальних закладах. Проаналізовано науково-педагогічну літературу зарубіжних вчених та науковців України, що дозволило визначити передумови створення елементів системи особистісно орієнтованого навчання дискретної математики студентів вищих навчальних закладів. Описується поєднання в рамках окремого предметного інформаційного середовища як традиційних методів та засобів навчання, так і сучасних інформаційних технологій, що надають можливість реалізувати особистісно орієнтоване навчання окремої дисципліни, диференціацію процесу навчання, індивідуальну траєкторію розвитку кожного студента.

Біографія автора

Марія Медведєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методика навчання математики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Barnes S. B. Computer-mediated communication: human to human communication across the Internet / S. В. Barnes. – Boston: Allyn and Bacon, 2003. – 347 p.

Culnan M. J. Information technologies: Handbook of organizational communication: An interdisciplinary perspective / M. J. Culnan, M. L. Markus; Ed. by F. M. Jablin, L. L. Putnam, K. H. Roberts and L. W.Porter. – Newbury Park, CA: Sage, 1987. – P. 420-443.

Rheingold H. The virtual Community. Making Connections. Reading in Relational Communication / Н. Rheingold; Ed by K. M. Galvin, P. Cooper. – Roxbury Publishing Company, 1996. – P. 295‒299.

Taylor R. P. Reflections on The Computer in the School : Contemporary Issues in Technology and Teacher Education: [Online serial] / R. P. Taylor. – 2003. – 3(1) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.citejournal.org/vol3/iss1/seminal/article2.cfm.

Бондаревская Е. Н. Теория и практика личностно-ориентированного образования / Е. Н. Бондаревская. – Ростов-на-Дону: Изд-во РГПУ, 2000. – 352 с.

Борейко Н. Ю. Принцип гуманізації як засіб реалізації особистісно-орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технологічної еліти: зб. наук. праць / АПН України, НТУ «Харківський політехнічний інститут». – Х., 2003. – Вип. І (5). – С. 536‒541.

Газман О. С. Содержание гуманистического образования / О. С. Газман, Р. М. Вейсс, Н. Б. Крылова. – М.: Рос. гуманит. науч. фонд: Ин-т пед. инноваций РАО «Инноватор»: Медфорд. ин-т образования, 1995. – 103 c.

Гусинский Э. Н. Введение в философию образования / Э. Н. Гусинский, Ю. И. Турчанинова. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Логос, 2003. – 248 с.

Казакова Е. И. Методическое пособие для тьюторов к УМК для повышения квалификации директоров школ / Е. И. Казакова, Т. Г. Галактионова. – М. : НФПК, 2006. – 128 с.

Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті // Освіта України. – 2002. – 23 квітня – С. 2.

Попков В. А. Методология педагогики: учебное пособие для высшей школы / В. А. Попков, А. В. Коржуев. – М.: Изд-во МГУ, 2007. – 208 с.

Самойлов Л. П. Подготовка студентов технического вуза в условиях личностной образовательной парадигмы: некоторые итоги исследования / Л. П. Самойлов, С. О. Лебедева // Новые образовательные системы и технологии обучения в вузе: межвуз. сб. науч. тр. / отв. ред. Ю. В. Попов. – Волгоград: Политехник, 2000. – С. 85‒88.

Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики: монографія / Ю. В. Триус. – Черкаси: Брама-Україна, 2005. – 400 с.

Хуторской А. В. Современная дидактика: учебник для вузов / А. В. Хуторской. – СПб.: Питер, 2001. – 544 с.

Эльконин Д. Б. Психология развития : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Д. Б. Эльконин. – М. : Академия, 2001. – 144 с.

Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И. С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 2000. – 176 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Медведєва, М. (2019). АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ СТВОРЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 45–53. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163472

Номер

Розділ

Статті