МЕТОДИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ТА ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНО-КОМПОЗИЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Олена Реброва ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Україна
  • Ніна Лісовська ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163473

Ключові слова:

Майбутній учитель хореографії, композиційно-образне мислення, методи візуалізації, різомна модель мислення.

Анотація

У статті презентовано інноваційні методи візуалізації як засобу творчого розвитку хореографічно-композиційного мислення майбутніх учителів хореографії в процесі втілення змістового конструкту фахової підготовки, зокрема на дисциплінах композиції та постановки танцю. Обґрунтовано різоматичну модель такого мислення, показано її дієвість на усіх етапах композиційної творчої роботи студентів. Така модель сполучає художньо-хореографічний образ і його реальний прототип в уявленнях індивідуальної фахової свідомості студентів та синтезу його композиційно-образного, безпосередньо художнього, кінестезійного та музичного видів мислення.

Біографії авторів

Олена Реброва, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри музичного мистецтва і хореографії ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

Ніна Лісовська, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

Старший викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

Посилання

Архангельський А. Балет без правил / А. Архангельский // Огонёк, 2005. - № 20. - С. 54‒55.

Белкин А. С. Теория и практика витагенного обучения с голографическим методом проекций / А. С. Белкин. – Екатеринбург: Урал. гос. пед. ун-т., 1997. – 12 с.

Медникова Г. С.Феномен креативности как выражение парадигмальных культурных трансформаций [Электронный ресурс] / Галина Семеновна Медникова // Студентське наукове товариство Інституту філософської освіти і наук. Режим доступу http://ntsa-ifon-npu.at.ua/blog/

Микулинская О. С. Современная хореография как источник постижения студентами художествено-образніх инстолляций европейского соціокультурного пространства / О. С. Микулинская // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали та тези І Мінародної конференції молодих учених та студентів. Одеса, 16‒17 лютого, 2015 р. - Одеса, 2015. - С. 104‒105.

Реброва О. Є. Змістовий конструкт у розвитку художньо-ментальної сфери майбутніх учителів хореографії / О. Є. Реброва // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали ІУ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 16 березня 2017 р.) / Ред.кол. Л. М. Андрощук (гол.ред.), І. Г. Терешко, С. В. Куценко (відповід ред.). - Умань: ФОП Жовтий О.О., 2017. - С. 125‒129.

Реброва О. Є. Теоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва: [монографія] / О. Є. Реброва. – Київ: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – 295с.

Ресурс Виталия Колесника о личном развитии: тексты, методы, программы [Электронный ресурс] / Блок Виталия Клесника. - Режим доступа: https://kolesnik.ru/category/creative.

Buzan Т. How to Mind Map : The Thinking Tool That Will Change Your Life / Tоny Buzan. HarperCollins Publishers Limited, 2002. - 128 р.

##submission.downloads##

Як цитувати

Реброва, О., & Лісовська, Н. (2019). МЕТОДИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ТА ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНО-КОМПОЗИЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 54–61. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163473

Номер

Розділ

Статті