РОЗВИТОК ВОКАЛЬНОГО СЛУХУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ (НА ПРИКЛАДІ АУДІОРЕДАКТОРА CELEMONY MELODYNE)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163474Ключові слова:
Вокальний слух, музичний слух, пасивний слух, активний слух, аудіоредактор, музична інформатика, майбутній учитель музичного мистецтва.Анотація
У статті ставиться завдання розглянути деякі можливості комп’ютерної музичної програми Melodyne для більш ефективного розвитку вокального слуху студентів-музикантів факультету мистецтв в процесі вивчення новітніх музичних технологій. Також розкривається сутність вокального слуху, як особливого виду музичного слуху та важливої основи вдосконалення співацької діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. На прикладах використання програми доводиться здатність виконавців до оцінювання якості власної фонації та вміння її змінювати, аналізувати, знаходити недоліки голосоутворення, визначати їх причини та знаходити шляхи подолання.Посилання
Celemony Software [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Celemony_Software
Jonathan Harvey: Speakings [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=6UJ2RXIEXa4
Аудіоредактор. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Аудіоредактор
Емельянов В. В. Развитие голоса. Координация и тренинг. 6-е изд., стер. / Виктор Вадимович Емельянов / – (Учебники для вузов. Специальная литература). Емельянов – СПб.: Издательство «Лань», – 176 с.
Ма Цзюнь. Формування вокального слуху китайських студентів у процесі співацької роботи / Ма Цзюнь // Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. 2011. – № 11 (82). – С. 172‒173.
Павленко О. М. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики./ Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. ‒ №1. – С. 198.