ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Світлана Семчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163481

Ключові слова:

Інформаційна компетентність, навчальний процес, фахівці дошкільної освіти, професійна компетентність.

Анотація

Розглянуто можливості формування інформаційної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти. У статті зроблений аналіз літератури та висвітленні можливостей використання інтерактивних технологій у формуванні комп’ютерної компетентності фахівців дошкільної освіти в сучасних умовах потужної інформатизації суспільства. Визначено багатоаспектність поняття інформаційної компетентності, яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням електронних інформаційно-комунікаційних технологій..

Біографія автора

Світлана Семчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічний наук, професор кафедри дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Атапова Н. В. Информационные технологии в школьном оборудовании / Атапова Н. В. – М: РАО, 1994. – 186 с.

Інформатизація освіти – провідний напрям підвищення результативності навчального процесу // Комп’ютер у школі і сім’ї. – 2011. – № 1(89). – С. 3–6.

Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія / Сисоєва С. О., Алексюк А. М., Воловик П. М., Кульницька О. І., Сігаєва Л. Є., Цехмістер Я. В.; За ред. С. О. Сисоєвої. – К.: ВІПОЛ, 2001. – 502 с.

Петухова Л. Є. Актуальні питання формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / Л. Є. Петухова, О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі і сім’ї. – 2011. – №1 (89). – С. 7–11.

Kubey R. Obstacles to the development of media education in the United States / R. Kubey // Journal of communication. – 1998. – Winter. – 58 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Семчук, С. (2019). ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 100–105. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163481

Номер

Розділ

Статті